Zucht, begin er maar niet over. Alles wat wij zeggen, is mijn SV precies tegengesteld. Alsof het er in is geprogrammeerd. Hier ook een nieuwbouwhuis binnenkort. Alles wat wij mooi vinden vind hij niks en andersom.Heel vermoeiend. Helaas voor hem resulteert dit er op termijn in dat wij niks meer met hem bespreken. Jammer, want je wilt zo graag in je enthousiasme delen.
schoonvader hier. Alles wat die man doet is omdat het zo hoort, niet omdat ie leuk vindt. Hier ook in huis. we hebben dingen gesloopt omdat het hopeloos ouderwets was. Nou het huis was bijna te klein, want dat hoort bij het huis. En mijn man is af en toe van het toegeven omdat ie dan van het gezeur af wil. maar niet onder mijn dak! Ons huis, onze wensen. Volgens sv moet het huis aan de buitenkant ook af zijn. DAt het dan aan de binnenkant nog een bouwval is maakt niet uit, want ziet niemand.... Nou ik heb liever een goed werkende keuken dan een mooie siertuin. Dus wij hebben de tuin volgegooid met graszaad en een ikea keuken geplaatst. Hij snapt het nog steeds niet
Dat herken ik ook van mijn schoonouders, alles netjes binnen de lijntjes, want stel je voor, je valt ineens op en je bevind je ineens buiten je comfortzone Gelukkig geen doordram praktijken, maar helaas is het van nature al doorgegeven, manlief heeft er ook in zekere mate last van.