Ik maak me een beetje zorgen en vraag me af of iemand me nog een beetje hoop kan geven... donderdag 21 februari heb ik de punctie gehad, zaterdag 23 februari terugplaatsing van een 4 cellig top embryo. (maar helaas geen cryo's) De dag van de punctie ben ik ook met de utrogestan gestart. Nu heb ik bijna altijd een kleine week na mn eisprong allerlei kwaaltjes. In een normale cyclus ook, en in een ICSI cyclus nog erger. Zere borsten, obstipatie etc. Dan een dag of 4 voordat ik normaal ongesteld moet worden trekt dat ineens allemaal weg en voel ik helemaal niets meer. Deze cyclus dus ook, en sinds vandaag heb ik helemaal nergens last meer van. Voel me trouwens ook niet zwanger, maarja, zou ook niet weten hoe zwanger zijn moet voelen... Nu ben ik dus heel bang dat deze ICSI weer mislukt is... Zijn er ook mensen die dit hadden (alle "kwaaltjes" weg een paar dagen voor NOD) en die toch zwanger bleken te zijn? Ookal voelden ze zich helemaal niet zwanger?
Ja hier het geval. Ik heb altijd de week voor mijn NOD pijnlijke borsten en gespannen borsten, zowel in normale cyclus als tijdens terupplaatsingen. Vlak voor ik ongesteld was dit altijd ineens weg, waardoor ik wist dat ik dan ongesteld ging worden. Zo ook deze ICSI poging, ik was er zwaar sacherijnig door want dacht dat de poging mislukt was.. maar het tegendeel bleek waar te zijn
Gefeliciteerd Dat is fijn om te horen, hoef ik dus de moed nog niet helemaal op te geven! Bij de hoeveelste icsi/tp ben jij zwanger geraakt?
Ik heb nog niet getest, morgen is de grote dag. Heb geen idee, borsten nog steeds pijnloos, niet ongesteld, maargoed, dat kan de utro zijn. Wel sinds 2 dagen allemaal krampjes en steken in mn onderbuik... Ik laat het morgen even weten!
Ik las even mee Marliesje en wil je heel veel succes wensen morgen! Mijn duimen draaien voor je hoor!
ik voelde ook helemaal niks een week voor ik mocht testen. maar was toch hartstikke zwanger de 1 voelt van alles en de ander niks wil niks zeggen. succes met testen straks duim voor je
En?.. je maakt het wel spannend hoor. Hoop dat je vanmorgen hebt durven testen en dat ie positief was!
Nou... eindelijk testdatum, weet ik nog niks. Wel een posi test, maar een hele lichte... http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/426409-hele-lichte-posi-test-op-testdag.html#post14670315
Marlies dat klinkt (voorzichtig) goed! hoop dat het een mooi dik streepje wordt en je echt hartstikke zwanger bent. Alvast een (voorzichtige) gefeliciteerd!!
Dat ziet er hoopgevend uit! Een streep is een streep. Overmorgen nog een keer testen en je zal zien dat hij dan donkerder wordt. Snap wel heel goed de onzekerheid. Blijf voor je duimen! Toch al een voorzichtige proficiat hoor!
Hi Marliesje, Alvast voorzichtig gefeliciteerd ik denk dat je wel zwanger bent als je nu 2 streepjes hebt, die komen er niet zomaar hea ik zou over 2 dagen nog een keer testen (mijn eerste test was ook erg licht maar ben nu alweer een tijdje verder en echt wel zwanger hoor hihi) Liefs, Hopefulness
Ik ga je ook heel voorzichtig feliciteren hoor! Het blijft wel aan het streepje dat je toch zwangerschapshormoon in je lijf hebt zitten dat voldoende is voor een licht streepje! En inderdaad gewoon over een dag of 2 nog een keertje testen.... Ik blijf duimen! Wat spannend voor je!