twijfel, twijfel en nog eens twijfel

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door bumpie, 19 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bumpie

bumpie Niet meer actief

hoi hoi,

Mirthe is nu ongeveer denk ik 66 cm. En ze past dus bijna niet meer in de wagenbak. Als ik haar erin leg is het krijssen, krijssen krijssen:(. Ze kan dan ook amper bewegen. Zo zielig:( Dus nu net eens even mijn wandelwageninzet bekeken. DEze kan helemaal plat. Zou ik haar daar al eventueel in kunnen leggen met een voetenzak? Natuurlijk niet in de zitstand.

Ik heb een mutsy 4rider.

2. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    een kennis van mijn had dat probleem ook en volgens mij nam ze het kindje mee in de wandelwagen maar vaak zijn de riempjes nog te groot en past het net nog niet hellemaal
    tevens ligt het kindje dan wel in een rare houding en moet je even kijken hoe ze het zelf vind

3. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Ons tweede zoontje had precies rond die leeftijd hetzelfde probleem. Hij was eigenlijk al wat aan de lange kant voor de kinderwagen en wilde er ook niet meer in liggen. Wij hebben onze bugaboo dus al met 3 maanden omgebouwd naar de wandelwagen en deze op de ligstand gelegd. Bij ons ging en het prima en vanaf dat moment wilde hij weer lekker wandelen.

Ik zou het dus gewoon een paar keer proberen en daarna kan je alsnog kijken of dat het werkt voor jullie.

4. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

hier met 4 maanden uit de reiswieg gehaald. Wij hebben ook een bugaboo en kan helemaal plat. Mijn zoon vond het geweldig.

5. Tokkel

Tokkel Niet meer actief

Op onze wagen kunnen wij ook de maxi-cosi klikken. Zo lossen wij het nu op. Hij kijkt zijn ogen uit.
    En als we langer gaan wandelen, dan wel in de gewone wagenbak, maar dan lopen we meestal rond slaaptijd en dan vindt hij het prima.

6. bumpie

bumpie Niet meer actief

nou heb het vanmiddag geprobeerd en ze vind het heel erg leuk. Ze keek haar ogen uit en na 10 minuten is ze in slaap gevallen:D Ben blij dat de inzet helemaal plat kan. In de maxicosi wil ze ook niet altijd zitten. Ze wil bewegen enz. Maar ik denk dat het wandelen ook nu wel minder wordt omdat het kouder wordt.

7. sietske

sietske Bekend lid

26 mei 2006
    552
    1
    0
    wij hadden dat probleem ook.

wij hebben het eerst nog even met de MC gedaan, daarna hebben we een verkleiner gekocht voor in de wandelwagen en dan helemaal plat... dat ging goed :)

Deel Deze Pagina