We zijn op het moment op vakantie en elke avond zorgen wij in het restaurant voor live vermaak Onze jongste is in de fase van zelf eten beland precies nu..... Dus ze eet absoluut niet als wij met een lepel komen! Ze hebben hier kinderstoelen die zo laag zijn dat haar bord bijna 10 cm hoger staat dus het is een ravage als we klaar zijn. Dat ruimen we trouwens netjes op hoor met een pak servetjes duiken we onder de tafel. De oudste van 3 eet bij na niks want "dat heeft een andere smaak" en volgens mij is zij straks zelfs afgevallen na de vakantie... We zien iedereen om ons heen steeds kijken haha
In ieder geval een onvergetelijkeonverge vakantie.zo lang er geen drama/ krijsen is zou ik me niet te druk maken. Jullie zijn in ieder geval zo netjes om alles zoveel mogelijk op te ruimen. Misschien kun je wat extra tussendoortjes (bekertje yoghurt,soepstengels) laten eten,valt ze wat minder af. Fijne vakantie!
Heerlijke vakantie gehad! Tussen de middag viel de oudste meteen aan op hrt oude vertrouwde brood, at vanavond een heel bord bami dus ze haalt het well weer in!