Doorgaan met testen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Diz, 19 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diz

Diz Actief lid

9 okt 2012
    225
    20
    18
    NULL
    NULL
    Deze maand zijn we gestart met ovulatietesten. Ik wilde graag weten of we wel op de "goede" data aan het vrijen waren. Gestart vanaf dag 10 van mijn cyclus en het leek niet eens op een opbouw, alle testen omo-wit.
    Op dag 15 echt een knaltest binnen 30 seconden. Alle onzekerheid weg, want dacht eerst zou ik wel een positieve test in handen hebben? Nou de teststreep was nog donkerder dan de controlestreep. Dag 16 was hij weer flink wat lichter. Op dag 14 en dag 15 hebben we seks gehad, dus verwacht daarmee wel goed te zitten. Dag 15 's avonds en dag 16 overdag een vervelende buikpijn gehad. Beetje stom, altijd gedacht dat mijn darmen van slag waren, maar blijkt dus mijn eisprong te zijn geweest. Voelde me echt opgeblazen die dag.

Nu is mijn vraag, moet ik nu nog door blijven testen of zit het er voor deze maand op en mag ik op de wachtbank? Ik zit vandaag op dag 17 van mijn cyclus. Mijn cyclus duurt meestal tussen de 26 en 29 dagen.

2. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Je zou voor de zekerheid en je eigen gevoel nog een testje kunnen doen, en vanavond nog 1 keer aan de klus, maar zo te lezen heb je je eisprong gehad en kan je met je billen op het wachtbank je plaatsnemen ;)

3. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Daar sluit ik me bij aan.

4. Diz

Diz Actief lid

9 okt 2012
    225
    20
    18
    NULL
    NULL
    Ik doe er gewoon nog 1, maar verwacht dat deze nog lichter zal zijn dan gisteren. Was zo'n knaller zaterdag, daar hoefde geen turen aan te pas te komen ;)

Deel Deze Pagina