nou zo te zien op mijn banner, ben ik al 3 dagen overtijd...31oktober onveilig gevreeen voor maar 5-6 minuten, mijn vriend is niet echt diep gegaan, alleen voor de helft en had hij ook niet veel voorvocht... laatst menstruatie was 10oktober...ik heb wel menstruatiepijn sinds 11november gehad maar ben niet ongesteld geworden...ik voel geen symptomen behalve buikpijn en pijn als ik op mijn onderbuik druk of ergens midden in buik... daarom had ik dan vandaag ook een test gehaald...2 in 1 van predictor en 1 van newblue... alle 3 zijn negatief getest...maar nog steeds ben ik niet ongesteld en nu lig ik...ik voel steeds druk tussen mijn ribben, net onder mijn borsten...en het leek dat ik zou overgeven..is het door iets anders? want negatief getest zegt al duidelijk dat ik niet zwanger ben toch??
Hoe oud ben je? Want ik las net bij zwanger worden ook een topic van je... Als je graag zwanger wilt worden moet hè er met je vriend over praten. En dan moet hij all the way! Ik denk dat je je er gewoon bij neer moet leggen dat je niet zwanger bent! Dan komt je menstruatie ook wel. En anders even langs de huisarts. Slikt je nog een pil of heb je die geslikt? Daar kan het ook aan liggen! Ik denk dus dat je NIET zwanger bent!
nee ik slik geen pil en ja wil niet echt zeanger worden ofzo hoor...en ja ik denk dat de negatieve test het wel aangeeft, want 2 dagen overtijd geeft wel een duidelijke test toch...alleen las ik dat paar meiden een lage hcg hebben en pas na ern week of 2 pas positief testten, terwijl ze eerst negatief als resultaat hadden:s dus was confuseddd
ik had vandaag toch weer even getest!! en weer negatief...maar ik wil nie meemaken als paar meiden die pas na 2 weken positief testten. terwijl ze eerst negatief uitslag kregen:s alles lijkt dan zooo onbetrouwbaar/
Mijn zus die wel zwanger wil raken was laatst ook een dikke week overtijd, is haar nog nooit gebeurd,maar dat was toch waarschijnlijk de spanning,want ze bleef negatief testen en uiteindelijk wel ongesteld geworden!
Je slikt geen pil en wilt niet zwanger worden? Maar je moet nu niet denken dat ook jij een van die meiden bent die laat positief testen....zijn altijd uitzonderingen en maak nu niet jezelf een uitzondering omdat je dat graag wilt..... 2 weken na je sex kun je posi testen....blijft je test neg ben je gewoon niet zwanger....
omdat het die dag onverwachts was en ik ben heel lang geleden gestopt met pil. want mijn vriend werkt in het buitenland, ik zie hem soms na maanden!!!
en ik maak geen uitzondering van mijzelf, ik geloof dat ik niet zwanger ben, maar ik las dat soms dat voorkomt dus was beetje onzeker
je hebt gelijk!!...was beetje onzeker...ik slik geen pil omdat het niet nodig is, ben ver van mijn vriend sinds laatste jaar, hij werkt in het buitenland!!
ik hoop het niet maar dacht stiekem wel zo:s maar ja ik wacht nu gewoon af wanneer ik ongesteld word!!
jah, ik merk dat dit komt omdat ik na een lange tijd had gedaan...dan wordt mijn cyclus een beetje langer...dit had ik ook eerder gehad, maar de pijn liet mij doordenken...mijn ongesteldheid is vrij normaal...alleeen gister had ik gevig buikpijn met een beetje hevig roof en daarna bruinverlies, vandaag wat dikke slijmm (klonten soort) maar voor de rest gewoon rood/donkerrood