miskraam van tweeling....Wie weer raad.

Discussie in 'Miskraam' gestart door Sweetything1, 1 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetything1

25 feb 2015
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo, gisteravond miskraam gehad van een tweeling , als het goed is twee vruchtjes verloren achter mekaar.....Door het hevige bloedverlies :( gehad ook naar het ziekenhuis geweest waren twee lege vruchtzakjes te zien hoelang duurt het voordat die vruchtzakjes eruit komen ? Naar het idee van mijn vriend en mij was er in een vruchtzakje nog wat te ...wie weet raad?

2. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Wie heeft de 2 lege vruchtzakjes geconstateerd? Je gyn? Maar je vriend zegt in 1 van de vruchtzakjes nog iets te zien? Heeft de gyn dat ook bevestigd?

3. Sweetything1

25 feb 2015
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ze konden het niet goed zien maar de kans was nog wel aanwezig .

4. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Heb je niet een vervolgafspraak gekregen voor weer een echo ter controle? Bijv. voor over een week? Dan kunnen ze ook zien of er nog iets zit. Weet je zeker dat je alle 2 de vruchtjes hebt verloren en niet een stolsel voor iets anders hebt aangezien? Hoe ver was je?

5. Sweetything1

25 feb 2015
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    6 w3, moet morgen de verloskundige bellen was het advies.

6. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Ik zou even een vervolgafspraak in laten plannen dat er wordt gekeken naar wat je nu precies hebt verloren. Misschien toch maar 1 vruchtje. Ook moet er gekeken worden, indien je er toch 2 bent verloren, of alles idd weg is en er niks is achtergebleven.

Wat verdrietig... heel veel sterkte...

7. 26mei

26mei Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.973
    330
    83
    Ik heb een miskraam gehad met 9 weken van een 3-ling. Bij mij kwamen de vruchtjes in de vruchtzak (1 vergrote) naar buiten. Weet dus niet of je 2 vruchtjes kan verliezen afzondelijk en zonder vruchtzak. Zou dus goed kunnen dat je alleen stolsels hebt verloren en nog niet daadwerkelijk de vruchtjes. Aangezien er nog wat te zien is.
    Idd de vk bellen. Die onzekerheid/onduidelijkheid is niks. Hopelijk kunnen zij uitsluitsel geven. Wat zij ze?

Sterkte!

Deel Deze Pagina