Ik zit in een NOD groepje, daar hebben ze het over verschillende soorten afscheiding maar vanwege de drukte in die groep wordt er niet op mijn vraag gereageerd. Ik voel mijn ei niet. Nooit. Dinsdag verwacht ik mijn ei, maar heb vanaf donderdag afscheiding. Hoe zit dat dan? En iemand zei ook dat als het korrelig wordt dat je ei dan geweest is? Eigenlijk is mijn vraag, wanneer ongeveer na het eerste slijm komt het ei? Ik doe geen ovulatie testendus weet echt niet wanneer mijn ei komt.
Ik krijg een paar dagen van te voren ONTZETTEND veel slijm, zowel met afvegen als in m'n onderbroek Het is drillerig en uittrekbaar, In die dagen doen we 'het' maar wanneer m'n ei komt weet ik niet zo goed, daarna is het over en gaat net over in minder afscheiding, beetje nattig
Het is inderdaad een beetje nattig. Heel doorzichtig, alsof het stukjes drilpudding zijn. Zodra dat geweest is, komt er veel en heel dik, uitrekbaar slijm. Het lijkt op elastiek. Klinkt vies, maar als je dat tussen je vingers houdt (evt. met een wc-papiertje) dan kun je het erg uitrekken. Dat rekbare slijm is niet doorzichtig maar juist eerder troebel van kleur. Bij mij duurt dat doorzichtige drillerige ongeveer twee dagen en dan wordt het erger, en dat rekbare duurt een dag. Die dag voel ik mijn buik ook, beetje zwaar voelt het. Ik denk dat mijn ei dan springt omdat het dan ook een uurtje of twee drie pijnlijk is. Hopelijk heb je hier wat aan!