Hoi Ik lees al een tijd mee op de forums, Maar heb nu zelf een vraag. 12/10 was mijn nod. Toen een test van predictor gedaan, was een roze penstreep op te zien. Vandaag nog maar weer een test gedaan. Wel een duidelijkere streep maar de test lijkt wel doorgelopen!! Ook nog een clearblue digitaal zonder indicator gedaan en deze gaf aan niet zwanger, maar bij het verwijderen van de teststrip stonden er wel 2 strepen?? Ik snap er niks meer van, ik voeg een foto bij van de predictor test Graag jullie reacties!! Dankjewel alvast
Ja dat dacht ik ook alleen er naast staat ook weer een witte streep lijkt wel.. Morgen ochtend nog maar 1 dan
was niet zo dat als je met water de test weer goed kon krijgen? streepje blijft dan wel staan als er een streep is en het vlekkerige ging dan geloof ik weg. Dus dan even het gedeelte wat in de urine moet dan even in water houden. correct me if i'm wrong en anders even een nieuwe doen idd
Ik vind dit ook een twijfelgeval. Soms lopen ze een beetje door maar is bij mij meestal na een paar minuten weg. De strepen van een digitale test mag je nooit naar kijken. Anders stond er in de handleiding wel: "als u niet zeker bent, kunt u de test openslopen en kijken of er streepjes staan" Ik zou morgen nog een testje doen van kv 2v5!
Ja daar heb je gelijk in! Maar omdat je die strips eruit moet halen om er een nieuwe in te kunnen doen dan zie je dat.. Het vlekkerige trekt niet meer weg, blijft zoals ie is helaas
ik zou m als niet goed beschouwen en een nieuwe test doen. Hopelijk staan er dan gewoon 2 goede streepjes
Ja dat dacht ik ook al.. Bedankt voor je reactie, ik hoop ook dat het zo mag zijn! Ik laat het weten als ik een nieuwe test heb gedaan
Moet je er een nieuwe strip uithalen??? Heb je het nu over een ovu test of een zwangerschapstest? En ik hoop natuurlijk voor je dat hij morgen positief is
Gaat over een zwangerschaps test dat zijn die van clearblue digitaal zonder indicator. Daar zitten 3 strips/cassettes bij dus die kun je 3 keer gebruiken. Dankjewel ik hoop het ook
Ok. ik zie een witte streep op de plek waar hij roze moet zijn en een roze verkleuring op de strip waar hij wit moet zijn. Foute test dus idd ff nieuwe halen.
Dit is een foutieve test helaas. Mbt de cb digitaal, je mag helaas nooit de streepjes aflezen (staat ook in gebruiksaanwijzing)... Anders kan je net zo goed testen doen met streepjes .