Helaas moeten stoppen :(

Discussion in 'Borstvoeding' started by Mirjam87, Aug 6, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mirjam87

Mirjam87 Bekend lid

Jul 21, 2011
    987
    0
    0
    GO
    Pff even mijn verhaal weg typen hoor ;)

7 maanden geleden werd ik moeder van een prachtig kereltje, 6 weken te vroeg, eigenlijk was ik er nog niet helemaal over uit of ik bv wilde gaan geven, maar nu met een prematuurtje wist ik dat ik het MOEST doen. Dit zou voor hem de beste start zijn die ik hem mee kon geven. Na de spoedkeizersnee gelijk begonnen met kolven en ik begon al met zon 10cc per x dit werd al gauw meer, en iedereen verbaasde zich erover dat het zo goed ging na een keizersnee en te vroeg geboren! Het verliep allemaal perfect en ik begon het nog leuk te vinden ook!

Na een enorme overproductie van ongeveer een maand, had ik het gevoel dat alles perfect liep, alleen liep mijn productie erg snel terug omdat ik een lui mannetje heb. Hij heeft nooit echt moeite hoeven doen vanwege mijn overproductie en hij in het ziekenhuis fles en zondevoeding kreeg.

3 maanden lang heb ik getobd met ieder uur kolven, aanleggen, domperidon maar het mocht niet baten. Ik was op, sjagerijnig voortdurend aan het huilen ik wilde en kon niet opgeven ik wilde het beste voor mijn mannetje en doorgaan tot hij zelf niet meer wilde. Helaas ging het echt niet meer en heb ik toch de beslissing genomen om te stoppen, de laatste maand nog kv en bv gecombineerd zodat hij aan de kv kon wennen. en 2 weken geleden de eerste dag dat we op vakantie waren de laatste live bv gegeven :( Ik merk wel nu aan mezelf en aan ons mannetje dat het beter voor ons is, we zijn beide rustiger en vrolijker dan voorheen.

Voor mijn gevoel heb ik gefaald, maar heb ik voor ons wel de juiste beslissing genomen.

Hoop dat ik het bij een volgende wel haal :)

Pfoeh wat een verhaal haha sorry dames moest het even kwijt!

2. Taliada

Taliada Actief lid

May 29, 2012
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je hebt je best gedaan meer kun je niet doen. Soms moet je dan voor jezelf (en dus indirect ook voor je kindje) kiezen.
    Je hebt hem een hele goede start gegeven en hij heeft bijna 6 maanden borstvoeding gehad. Dat is zoveel meer dan heel veel kindjes überhaupt krijgen!

3. Mopje

Mopje Fanatiek lid

Apr 18, 2011
    2,753
    1
    0
    Friesland
    Ik vind het knap dat je ondanks alles zo lang hebt vol gehouden! Applaus voor jezelf;) Je jongetje heeft meer dan 6 maanden kunnen genieten van je melk, super toch!

Knuffel:)

4. Mirjam87

Mirjam87 Bekend lid

Jul 21, 2011
    987
    0
    0
    GO
    Ja dat is ook wel zo, maar blijf het K*t vinden! haha
    Maar hij doet het nu super goed en bij de volgende gaan we het gewoon weer proberen :)

@Mopje, gaat het bij jou nog allemaal goed?

5. Mopje

Mopje Fanatiek lid

Apr 18, 2011
    2,753
    1
    0
    Friesland
    Hier gaat de bv echt heel goed! Alleen is slapen op het moment een drama, al 3 nachten bij ons in bed anders slaapt hij echt :( Gelukkig kan ik hem dus wel goed troosten met bv.

6. Mirjam87

Mirjam87 Bekend lid

Jul 21, 2011
    987
    0
    0
    GO
    Fijn dat het zo goed loopt! Jammer dat hij wat minder slaapt, maar komt ook wel weer goed!! :)

7. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Wat jammer dat het je zo tegen zat zeg! Maar je kunt toch terugkijken op iets dat de meeste Nederlandse kinderen niet krijgen.
    En nieuwe ronde, nieuwe kansen...hou dan in je achterhoofd dat alles na zes maanden stukken gemakkelijker wordt!

8. Mirjam87

Mirjam87 Bekend lid

Jul 21, 2011
    987
    0
    0
    GO

Ja zeker jammer! Maar iedereen vind het al knap aangezien de spoedkeizersnee en prematuur :D Dus ik ben wel trots op mezelf en op ons mannetje dat we het toch zo hebben vol gehouden!

En zeker bij de volgende (als die er mag komen :) ) gaan we er zeker weer volledig voor!

Share This Page