Doorgeslapen met oud en nieuw?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by meis1987, Jan 1, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

Heeft jou kleintje doorgeslapen?

1. Ja

2. Nee

3. Anders zie bericht

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

Aug 7, 2013
    2,294
    0
    0
    Kleine man is even wakker geweest omdat hij zn speen kwijt was. Daarna snel weer verder gaan slapen. Niet wakker van het vuurwerk dus.

2. Lootje

Lootje Fanatiek lid

Dec 29, 2010
    1,498
    598
    113
    Zoontje werd wakker om 1.00! En toen ik naar hem toe ging werd z'n kleine zus ook gelijk wakker. Dus nog even gezellig naar het restje van het vuurwerk gekeken en toen geslapen tot 8 uur.

3. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Heb zelf er lekker doorheen geslapen en de kleine ook ;)

4. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,771
    18,916
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    Jongste was tussen 22 en 23 wat onrustig. Maar dat was hij vanavond ook weer, dus hoeft niet aan het geknal gelegen te hebben. Rond middernacht sliep hij in ieder geval gewoon.
    Oudste is dit jaar voor het eerst wakker geworden, rond een uur of half 1. Hij riep me heel klagelijk "Mamaaa... Hier word ik dus wakker van." Hij wilde niet kijken, dus ik ben lekker bij hem in bed gekropen tot hij weer sliep.

5. Manyi

Manyi Bekend lid

Feb 3, 2013
    528
    0
    16
    -
    Omgeving Nijmegen
    Noud was klaarwakker, dat is die anders nooit om 00:00 dus samen naar het vuurwerk achter het raam gekeken terwijl papa het afstak

6. twoboys

twoboys Fanatiek lid

May 30, 2013
    3,707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Ja, alle drie! De oudste is wel wakker gemaakt om even te kijken. En de jongste kreeg vlak voor 00.00 de fles maar is gewoon gaan slapen tijdens het helse kabaal.

7. Miss M

Miss M Fanatiek lid

Mar 19, 2012
    2,389
    597
    113
    Female
    Noord-Holland
    Nee.
    Ze zijn beiden rond zeven uur naar bed gegaan en gingen toen ook lekker slapen. Maar door de harde knallen en gehuil van een ander kindje werd de jongste steeds wakker.
    Hier werd de oudste ook weer wakker van.
    Jongste er maar uitgehaald om kwart over 11 en lekker bij mij in de doek gezeten.
    Oudste heeft nog even geslapen maar zat om 12 uur weer rechtop in zijn bed door het vuurwerk :(

Allebei eruit en vrij snel daarna maar naar huis gegaan.
    Daar sliepen ze als roosjes ;)

8. Ntje

Ntje Fanatiek lid

Nov 11, 2012
    3,720
    90
    48
    Almere
    Mijn dochter slaapt al een maand niet door (variërend van een half uur tot meerdere uren wakker). Behalve met oud en nieuw toen heeft ze de hele nacht doorgeslapen. Snap d'r nog steeds niks van xD.

Share This Page