Hoe is het nu met je, hoe is het donderdag gegaan met de MRI en de punctie? Al een uitslag van het één of het ander?
De MRI en de punctie zijn beide goed gegaan! Ik zag zo ontzettend op tegen de punctie, ben echt bang voor naalden en voor de pijn. Die man heeft me zo gerust weten te stellen. Hij zei veel vrouwen zeggen na de punctie dat de prik wel mee viel. Ik dacht meteen toen de naald erin zat ook echt van WAS DIT HET?! Het viel reuze mee. De prik in mijn arm vond ik echt erger. Had gehoopt dat ik vandaag al gebeld zou worden, maar nog niks gehoord maar... We hebben goede hoop! Het moet en zal een gezonde jongen worden 5 februari krijgen we de meeste uitslagen en dan binnen die 5feb en een week later de definitieve uitslag van de punctie. Nog ff in de zenuwen dus
Kindje van mijn vriendin heeft het ook gehad. Kreeg wel extra echo's in het azm maar kindje is verder kerngezond geboren!
Fijn dat de punctie zo meeviel... Wij krijgen ook een kindje met een aangeboren (hart)afwijking en het zh wil graag dat wij ook voor de geboorte nog een punctie laten doen. Wij twijfelen... Zelfde angst als jij en ons kindje mag echt niet eerder geboren worden omdat de overlevingskansen dan heel klein zijn... Wens jou veel sterkte toe met afwachten, wat goed dat je zo positief bent! Moet je ook zeker zijn en blijven, hoe de uitslag ook zal zijn! Hier merken we dat het genieten van het 'hier-en-nu' ook enorm belangrijk is en ons een boost geeft van vertrouwen voor de nabije toekomst! Ik blijf je volgen hoor, sterkte!!!
Een kennis van mij die is ook een paar maanden geleden bevallen van een meisje en zij had ook maar 2 bloedvaten in de navelstreng. Maar waar ik toch wel erg benieuwd naar ben wat betreft de darmen, hoe ver ben je in de zwangerschap en wat zagen ze precies, een soort verstopping in de darmpjes of iets wat leek op cystes?? Ons jongste zoontje had dit nl. ook wat met de darmen op de 20 weken echo te zien, een soort verstopping wat ze dachten. Flink balen dat je nu geen zorgeloze zwangerschap meer hebt, probeer wel te genieten, op je eigen manier, van de schopjes van de baby.
Gelukkig viel de punctie mee! Kan me helemaal voorstellen dat je in de zenuwen zit, bah zeg, niet wat je wil meemaken/ horen.. Hopelijk valt alles mee.. Sterkte met wachten!
Wie heb je als gynocoloog in t azm? Hier ook iemand die bij ut azm loopt. Ik heb morgen groei echo, wat ik wel weet is dat t azm niet echt snel is met bellen zelfde toen met de nekplooimeting. En fijn. Dat het zo goed verlopen is xxx
ZOJUIST POSITIEF NIEUWS DEEL 1 BINNEN! 😁 Uit de snelle test is gebleken dat er geen chromosoompje teveel of te weinig gevonden is! Kei goed nieuws dus en nu maar hopen op meer goed nieuws! @Uppendup ik had bij de GUO Witters en bij de puntie Al-nasiry
Ik zie net in een ander topic van je dat het andere deel van de uitslag zodanig slecht is dat jullie de zwangerschap moeten afbreken. .. Wil jullie heel veel sterkte wensen en voor de rest zijn er geen goeie woorden voor