Hoi Na een vmk en een mk zijn we nu al sinds maart 2012 bezig Zoals jullie zien in mijn onderschrift een onregelmatige cyclus Vanmorgen verwijzing gekregen voor de gynaecoloog Wat kan ik verwachten? Liefs
Haai! Spannend! Er zijn al best wat topics hierover!! Misschien kun je die ff bekijken? Succes!! Liefs,
hoi eerst krijg je een intake gesprek met vragen of je rookt, hoevaak heb je seks, komen er ziektes in je familie voor, e.d. dan zal je een inwendig onderzoek krijgen en dan maken ze meteen een uitstrijkje. in diezelfde week zal je moeten bloedprikken (op anti stoffen zoals chlamydia) en je man zal zaad moeten inleveren. daarna krijg je een afspraak om de resultaten te bespreken wat dan volgt is afhankelijk van de resultaten. heel veel succes
Hi, Wij hadden inderdaad ook gewoon een gesprek waarin allerlei vragen werden gesteld. Daarna kreeg ik een inwendige echo. Vervolgens werd het behandelplan besproken (heb PCO, zie onderschrift). Ik heb dus niet dezelfde week bloed hoeven te prikken. Dat zal wellicht ziekenhuis afhankelijk zijn. Of bij mij niet ter sprake gekomen omdat dit in het traject gebeurt. Kleine tip: trek een wat langer shirt aan, dan wordt het iets minder een blotenbillenparade. Of je moet het niet erg vinden .
@leen82 Hihi bedankt voor de tip maar ben het al gewend afgelopen jaar al meerdere inwendige echo,s gehad