Hallo, Even een rare vraag misschien, maar blijven jullie door "klussen" na je eisprong. Ik zelf durf daarna (na een paar dagen) niet meer, omdat ik bang ben dat ik de innesteling "verhinder". Klinkt dat raar en ben ik nu echt te voorzichtig geworden? Liefs Wendy.
We klussen gewoon als we zin hebben. En als je klust kun je echt je innestelling niet dwars zitten hoor.
Ik herken dat helemaal, maar ik denk dat we te voorzichting (overdreven) daarin zijn. Weet niet hoor.., maar het lijkt me weinig kwaad kunnen..
Wij vrijen (noem het geen klussen meer) heerlijk onspannen na de eisprong, heeft de innesteling niet verhinderd hoor
Gelukkig ben ik niet de enige die dit denkt. Ga deze maand ook maar eens niet nadenken hierover en het gewoon doen als we zin hebben Liefs Wendy.
Als je niet meer vruchtbaar bent, sluit de baarmoedermond zich. Volgens mij komen er dan geen zaadjes meer in je baarmoeder.
gewoon vrijen wanneer je zin hebt meid, zowel voor tijdens als na je eisprong een vrijpartij verhinderd of hinderd echt een innesteling niet hoor, dat speelt zich allemaal te ver binnenin af....have fun
Oké, mijn gevoel was ook zo om de innesteling rustig te laten gebeuren.. dus het maakt niets uit dat er een ... aan het ... is!! hahaha