Zomervakantie 2012 iemand tips ?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Mayella, Mar 5, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mayella

Mayella Lid

Sep 25, 2011
    8
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hallo Allemaal,

Onze kleine is in Januari geboren en in September willen wij een weekje op vakantie gaan.
    Dan is hij alweer 8 maandjes, we willen graag naar Frankrijk en max. zo 800km rijden.
    Hebben jullie nog leuke tip ( campings of vakantieparken ) om heen te gaan met een kleintje ?

2. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

Apr 18, 2010
    3,248
    2
    0
    n.v.t.
    Wij zijn naar Normandie geweest twee jaar terug! In Les Pieux, niet heel ver maar toch vaak mooi weer. Op deze camping in een stacaravan(met 2 slaapkamers) Camping Le Grand Large - Frankrijk / Normandië / Les Pieux - Vacansoleil

Het is daar heerlijk als de zon ook maar een beetje schijnt én het strand zit echt op nog geen 5 minuten lopen(en is bijna een privestrand, zoo rustig zelfs met mooi weer). Zitten leuke dingen omheen vond ik, je hebt de oorlogsstranden maar ook het oceanium bijvoorbeeld. Maar ook daar blijven vonden wij heerlijk.

Toen was onze jongste alleen nog niet geboren, ik weet niet zo goed of ik het aan zou durven om zo'n stuk met hem te gaan rijden!

3. Lous1982

Lous1982 Actief lid

Jun 22, 2011
    322
    1
    16
    Docent Nederlands
    Groningen
    Leuk, ik lees even mee! Wij zoeken ook ideeën!

Normandië lijkt ons ook erg leuk, maar het Zwarte Woud in Duitsland spreekt ons ook aan! Moet je maar eens kijken op internet: het is erg mooi en heeft de meeste zonuren van Duitsland.

Een huisje lijkt ons het fijnste met zo'n kleine, dan kun je de dingen eigenlijk gewoon zo laten lopen als thuis.

We willen max. 6 uurtjes rijden, met een paar korte pauzes. Ik denk dat dat voor een kindje van 8 maanden ook het maximale is dat je moet doen.

Ik ben benieuwd, goed idee om dit topic te openen!

4. sandraske

sandraske VIP lid

Jul 23, 2010
    14,043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wij zijn vorig jaar met onze dochter van toen 10 maanden naar Italie geweest. We hebben een tussenstop van drie dagen gemaakt in Oostenrijk (grens Duitsland) en daarna doorgereden naar het Gardameer. Op de terugweg precies hetzelfde alleen iets verder in Duitsland gestopt..

Wij hadden overigens wel een caravan bij dat gaat niet zo snel als met een losse auto..

Share This Page