Hoi dames, volgens mij krijgt ons manneke zn laatste 4 kiesjes door. De tanden en kiezen hiervoor gingen redelijk makkelijk voorbij, maar nu is t drama. Alles doet pijn, kauwen, slikken etc. Met als gevolg dat slapen dus ook drama is. Zo zielig als ie dan weer huilend wakker wordt. Ik heb hem al chamodent gegeven, een zetpil voor de nacht en ik heb zn tandvlees (waar flinke bobbels op zitten) ingewreven met dentinox. Maar nu vraag ik me eigenlijk af, hoe lang duurt t ongeveer voordat ze echt doorkomen, en we de ergste ellende achter de rug hebben? Liefs Chrissie
Hier duurde dat wel even. Het ging op-en-af, maar misschien wel een week of 2-3.. Echte ellendige nachten misschien een stuk of 4. Slecht eten misschien 2 weken
Nou, dan hebben we nog ff feest Ik probeerde vandaag in zn mondje te kijken, voor wat ik zo zie zijn alle kiezen er al, maar toch zit er nog wel een bobbel achter de laatste kies. Misschien is ie er nog niet geheel door, zou dat kunnen?
Dat kan, maar het kan ook gewoon de kaakgroei zijn. Heb zo geen kind in de buurt om even bij te kijken (als ik al zou mogen). Hier was wel eerst een klein stukje kies door, voordat de achterste helft onder het tandvlees vandaan kwam. Maar dat zag je ook aan het afgeronde stuk tandvlees wat erbovenop lag, dat het nog een stuk naar achteren moest. Ipv zoals bij tanden dat het tandvlees op zijn plek blijft, alleen de tand die komt erdoor..
Ik zie verder ook niets wat de pijn kan veroorzaken. Geen ontstekingsplekken ofzo. En slikken doet geen pijn, echt t kauwen van (hardere) dingen.. Denk dat ik t nog maar ff aanzie, en mocht t niet weggaan, toch de HA maar ff bellen. En t lijkt idd of er een bobbel op tandvlees achter de kies ligt, en daarachter is ook nog ruimte...