Tandjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door talithatje, 28 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. talithatje

talithatje Bekend lid

9 jun 2009
    681
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Jason is al heel lang heel erg aan het kwijlen. Nu hebben we het idee dat we al wat zien wat tandjes kunnen gaan worden.
    Nu zijn we op zoek naar iets voor op zijn tandvlees te smeren mocht hij er veel last van krijgen.
    Maar nu weet ik niet zo goed wat het beste is om te halen. Mijn broer had het over een soort van gel wat ie voor mijn nichtje heb gebruikt. Maar als ik dat bij een drogist vraag zitten ze me aan te kijken of ze water zien branden.
    Zijn er moeders die iets gebruikt hebben en wat ook goed werkte??

2. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    die gel heet dentinox , mijn ervaring is dat me zoontje het te lekker vind zodra ik het er op wil smeren sabbelt hij alles eraf :D
    verder is er ook nog chamodent ( Doorkomende tandjes | Pure Lijfkracht van VSM ) van VSM ( heb ik altijd) dit zijn druppels die ze ook lekker vinden en bij ons erg goed helpen .

succes ermee !

3. Cindy71

Cindy71 Actief lid

18 jan 2008
    345
    0
    16
    noord-holland
    Wij gebruiken gengigel baby voor onze dochter en dat werkt hier goed. Dat is dus echt gel in een tube, onze dochter vind het blijkbaar erg lekker die heeft haar mond al open als ze je met de tube aan ziet komen.

4. talithatje

talithatje Bekend lid

9 jun 2009
    681
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Die bedoelde mijn broer. Maar waar is die te koop?? Want bij de Etos, kruidvat en Dirx zitten ze me heel raar aan te kijken.

5. Tese

Tese Niet meer actief

Ik zweer bij dentinox!

6. Cindy71

Cindy71 Actief lid

18 jan 2008
    345
    0
    16
    noord-holland
    Ik heb het elke keer op de jongegezinnenbeurs gekocht, maar anders even bij de apotheek vragen of ze het voor je kunnen bestellen. Online kan je het ook kopen via oa hun site gengigel.nl

7. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    gengigel heb ik ook, hij vindt het niet alleen lekker maar het helpt ook. Heb het bij een 'echte' vakdrogist gekocht.

Deel Deze Pagina