Ligstand Mutsy 4rider vergrendelen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Tanja77, 3 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tanja77

    Tanja77 Niet meer actief

    Hallo. Wij hebben een Mutsy 4rider. Omdat Isabel bijna niet meer in de reiswieg past en soms nogal nukkig wordt, wil ik haar soms voor hele korte stukjes in de buggyzit doen. Die heeft een ligstand waarin ze dus wel helemaal plat ligt maar ook rond kan kijken en bewegingsvrijheid heeft. Nou heb ik de gebruiksaanwijzing tig keer gelezen, maar ik kom er maar niet achter hoe ik dat ding ook in die stand vast kan zetten. Als je nl op de onderzijde duwt (bij haar voetjes) dan gaat ie toch weer in zitstand. Ik ben zo bang dat ie dat tijdens het rijden ook doet en dat het dan, ondanks de korte stukjes toch slecht is voor haar rug. Iemand ervaring?
    Tanja
     
  2. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.591
    3.483
    113
    Heb even gekeken, maar bij mij blijft hij gewoon recht aan de onderkant, tenzij je die twee knopjes/schuifjes onder aan de zijkant indruk. Hij gaat niet vanzelf naar beneden als ik druk.
     
  3. Tanja77

    Tanja77 Niet meer actief

    Mmmmm...vreemd. Dan ga ik nog eens kijken of alles wel goed zit. En anders maar even terug naar de winkel voor de zekerheid...
     
  4. Lientje

    Lientje Fanatiek lid

    24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Bij die van mij is dat ook zo. Ik ben benieuwd wat de oplossing is.
     
  5. Salomina

    Salomina Fanatiek lid

    26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    BIj mij zitten 2 grote druk knoppen aan de zijkant van de zitting. Je moet ze heel goed hard indrukken en dan tergelijkertijd de rugleuning naar beneden duwen. Ze zit gedeelte komt dan helemaal plat te liggen.
     
  6. christina

    christina Niet meer actief

    Geen last van dat de leuking niet vast blijft zitten. Nog even een andere tip;
    Denk er ook aan dat er een small en een large stand opzit. Dit ivm de rugleuning/zitgedeelte. Je kunt dit stellen dmv aan beide kanten zit een knop die je kunt indrukken, aan de knop zit ook een draaigedeelte die kun je draaien naar large of small. Als small bovenaan staat dan is de stoelinzet een stuk kleiner (scheelt wel 3 cm geloof ik) en large is voor als de kids een stuk groter zijn. Wij zijn hier ook van de week achter gekomen. Wij vonden onze dochter er niet goed inliggen en gebruikte veel de maxicosi, totdat we hierop gewezen werden. Ik gekeken en bleek dat de wagen al die tijd op large stond, en nu gezet op small en ze ligt er perfect in nu. Onze dochter kan ook nog niet zitten. Een beetje ingewikkeld verhaal maar goed. Het is de moeite waard.
     
  7. danili

    danili Bekend lid

    22 mei 2006
    808
    0
    0
    ik heb een mutsy 3 rider, en heeft aan de zijkant, achter het inklik gedeelte van de wageninzet een grote ronde knop.
    Als je die indrukt en het rug gedeelte naar achter duwt, dan klikt die vanzelf in verschillende zit en ligstanden! Lijkt mij dat een 4 rider dat ook heeft.
     
  8. marline1983

    marline1983 VIP lid

    11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    wij hebben ook een 4rider en die heeft dat ook
     
  9. janette

    janette VIP lid

    26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    wij hebben ook de 4 rider
    en wij hebben Teun met 4 mnd overgedaan lag ook klem in de bak
    zet de stand op smal bandjes op de lig stand en ik had zelf de beschermstukken eraf gehaald is het wat lekkerder....
     

Deel Deze Pagina