Lieve krijgt haar 1e kiesje door. Hij is er al bijna maar mn meisje heeft er zoveel last van. Ontlasting tegen de diaree aan zeg maar,komt vermoeid over,wil de hele dag haar speen in om te kunnen zuigen zodat ze pijn minder is,slaapt slechter want ze wordt een aantal keer wakker in de avond. Gisteren sliep ze uiteindelijk om01.00uur echt ppfff.... Kiesjes zijn vervelender dan tandjes,dat heb ik hier wel gemerkt. Heeft iemand tips om het wat minder vervelend te maken voor dr? Paracetmol en dentinox enz... werkt allemaal maar heel kort. Hopelijk komt er de gouden tip voorbij! Alvast bedankt! X!
Ik heb voor Hugo homeopatische druppeltjes van VSM: Chamodent. Dit zou moeten verlichten bij pijn. Je kunt het eens proberen. Het is ook te gebruiken bij oorpijn. Hugo heeft eigenlijk niet echt last van z'n tandjes en kiezen gehad. Meestal komen we er pas achter als ze er al door zijn. Maar misschien dat dit bij Lieve wat helpt.... Succes dr mee! Gr. Niki
charmodent is het zelfde als dentinox alleen is charmodent homeopatisch. hier werkt t tot nu toe ook prima, maar als dentinox al niet helpt... koude bijtring misschien ?
Oh, dat wis ik niet...! Ik heb eigenlijk niet veel verstand van allemaal die middeltjes, want Hugo heeft ze eigenlijk (gelukkig) ook niet nodig...