He hoi, Mijn dochter heeft weer iets nieuws ontdekt: Tandenknarsen! Ik vind het zo'n rotgeluid en de rillingen lopen de gehele dag over mijn rug. Ze blijft het doen, het enige wat helpt is een speen in de mond te stoppen, maar die wil ik overdag eigenlijk zo min mogelijk geven... Iemand die ervaring hier mee heeft en kan het erg kwaad?
Joris heeft dat ook een periode gedaan. Echt vreselijk! Ik reageerde er soms op, als eigen reactie: niet doen! en mn vinger tussen zijn tandjes. Weet niet goed of dit uiteindelijk hiep omdat hij er eigenlijk vanzelf mee stopte. Het zal wel weer een fase zijn... Nu doet Joris het heel soms nog, maar echt niet vaak gelukkig!
danisha doet het ook met haar 4 tandjes hahaha.. ik ga er niet boos om worden, dat snapt ze toch niet...
och gelukkig, ze is niet de enige Nee, je kunt niet boos worden heeft helemaal geen zin, maar dat geluid de hele dag door...brrrrr....ze schraapt met haar onderste twee tandjes tegen haar bovenste tandjes die net door zijn. Als ik er iets van zeg, zit ze me zo boefjesachtig aan te kijken... Nah ja, het zal wel een fase zijn...
Vigo doet dit sinds gisteren ook! Zijn boventandje is een heeeeel klein inie-minie stukje door en hij presteerd het nu al om te tandenknarsen! Ik kan daar zo slecht tegen! Alle haren gaan me overeind staan en IK krijg letterlijk pijn aan mijn bekkie Hopen dat het snel voorbij is!
Heeft Fenja ook gedaan. Is ook vanzelf weer gestopt.Vond ze even een interresant geluid denk ik, ik vond van niet. Nu doet ze het niet meer.
Hier waren eerst de boventandjes nog niet eens zichtbaar en ik maar denken hoe doet ie dat toch? Een dag later was er ook n stukkie tand zichtbaar. Inderdaad maar hopen dat t een fase is, toch zonde van z'n nieuwe tandjes als ie er nu al zo mee knarst!
Hier ook tandenknarsen sinds afgelopen week. Tja, je doet er denk ik niets tegen, maar dat geluid! Brrrr...
alysia doet het ook... al vanaf het begin dat haar tandjes doorkomen en nu nog.. denk dat het geen kwaad kan.. want zo te lezen doen veel kindjes het
Dit doet Giovanna ook en echt heel erg hard ze heeft dan ook een mond vol tanden.. grr super irritant men haren gaan ervan overeind staan! Maarja ze blijft het doen haha..hoop dat het gauw over is.
Heerlijk hoor, al die knarsers Maak me maar niet te veel zorgen over dat gebitje, zal er wel bij horen. Tis net of dat ze die nieuwe tandjes ook aan het ontdekken zijn. Die van mij heeft zich ontpopt als een waar knaagdier...op alles wordt geknaagd wat ze maar te pakken kan krijgen :