Hallo, Even iets aan jullie voorleggen hoor; Onze dochter (altijd al wel een pittig typje ) drinkt ineens veel! minder en slaap ook ineens veel minder...? Voorheen sliep ze 3 slaapjes en een hele nacht 19.30-7.30 uur overdag drink ze ruim! 4 flessen (tot voor kort nog een halve borst erbij) Sinds zaterdag valt ze overdag weer moeizaam in slaap (veel huilen, dit heeft ze vaker met periodes) en slaapt ze nog maar 2x Daarbij drinkt ze veel! minder ipv 180cc 's morgens net 120cc met veel afleiden de rest van de dag 20-60cc en 's avonds een papfles (op, meet veel afleiden) Als ze niet meer wil wil ze ook echt niet. Speen werkt ze naar buiten en ze slikt gewoonweg niet meer... ze word nu (sinds zaterdag) ook weer 's nachts wakker, is dan erg overstuur moeilijk te troosten en drinkt uit eindelijk (alsof haar leven er vanaf hangt) 60-100cc en valt al drinkend in een diepe slaap... Overdag is de goed te pruimen ze blijft vrolijk en actief... Maar toch!?!? Ineens zo weinig drinken is toch gek??? Ze heeft nog wel plasluiers maar natuurlijk wel minder... Ze eet qua vaste voeding broodkorst, groenten en soms wat fruit (gaat nog lastig met Rapley) maar het zijn nog geen enorme hoeveelheden. Gisteren en vandaag maar appelmoesje gemaakt (mmmm) voor wat extra vocht... Jullie zijn geen artsen weet ik maar wellicht wel ervaringsdeskundige? Morgen gaan we even naar de huisarts om even echt alles uit te sluiten. Ik heb wel een paar ideeën maar tja toch ook weer niet zeg maar... Als ik wat reacties heb zal ik mijn gedachten nog even posten maar ik wil eerst eens kijken of jullie me van wat nieuwe inzichten kunnen voorzien. Alvast erg bedankt.
ik dacht ook al aan tandjes. heeft ze ook dunne luiers? Mijn zoon drinkt ook minder en slaapt ook minder. Ze wordt natuurlijk ook ouder en heeft ze minder slaap nodig. En misschein vind ze de fles niet meer zo lekker. Ben je al begonnen met fruit groente en brood? Toen mijn broertje fruit en groente kreeg wou hij de fles ook steeds minder. Fles wordt saai haha. Het kan ook even een dipje zijn. Goed zijn plasluiers in de gaten houden en of hij allert blijft. Waarschijnlijk zegt de HA zelfde en mischein advies dat je een weegschaal haalt. zo hou je de controle. heel veel succes morgen
Mijn dochter heeft dit ook gehad. Het slechte slapen overdag doet ze nog steeds, en nu haar tandje eindelijk doorkomt wil ze juist de fles weer en geen hapje. Ik bood extra vaak de fles aan, voor dat we naar bed gaan en in de nacht dronk ze de fles wel goed, die hebben wij toen opgehoogd naar 120/4.
Opgehoogd? Ah fijn om te lezen dat jullie allemaal aan tandjes denken. Wij herkennen dit dus niet van onze zoon. Die had zure luiers was vervolgens een dagje jengelig en dan was daar het tandje. Wij dachten ook o.a aan een tandje... Ben benieuwd ik voel ook al wel een klein hard stukje. Het gaat de eerste zijn dus er staat ons nog wat te wachten. Hoop dat de ha het morgen bevestigd! Hihi dan gaan we dus voor een tandje naar de ha. gelukkig is die van ons echt heel fijn en mogen we altijd komen als we ons ergens zorgen om maken...