Waar bewaren jullie de maxi-cosi?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door shahrazed, 14 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hij ligt nogal in de weg hier. Heb de auto geprobeerd maar dat bevalt ook niet zo. Dus ben benieuwd waar die van jullie bewaard wordt. :)

2. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Hangt er vanaf waar je plek hebt ;)
    Bij ons stond ie de eerste tijd in een hoekje in de kamer en later bleef ie standaard in de auto staan.. En inmiddels staat ie op zolder :D

3. 2jees

2jees Niet meer actief

ik heb m op het onderstel staan omdat ze daar in zit als ik ga wandelen. Afwisselend in de keuken/kamer/bijkeuken. Zijn an het verbouwen dus ene keer hier wat meer ruimte, dan weer daar.

4. cook

cook Bekend lid

17 jan 2012
    544
    1
    0
    NULL
    capelle
    hier op de kast aangezien hij maar zelde gebruikt word en daarna gaat hij naar de kelder...

5. Delta

Delta Niet meer actief

Hier staat hij op haar slaapkamer..

6. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    Wij gebruiken de MC alleen nog in de auto. Wanneer we thuis aankomen gaat de MC:
    - of mee naar binnen en verdwijnt hij in de trapkast
    - of hij blijft in de auto staan, gewoon op de FamilyFix.

Wanneer we overgaan naar de vervolgstoel (binnen nu en 3 weken) zal de MC waarschijnlijk naar de zolder verhuizen. Of zetten we de hele boel op Marktplaats, scheelt weer ruimte.

7. Porsche

Porsche Niet meer actief

Toen ze baby was achter de tafel ..
    En toen ze wat groter was in de auto het is zon sta in de weg

8. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Wij hebben een mooie ruime hal hij staat samen met de wandelwagen bij de kapstok

9. Biene

Biene Actief lid

2 jan 2012
    410
    2
    0
    Nu heb ik hem niet meer nodig maar voorheen gewoon op de kamer van B.

10. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    of op het onderstel van de kinderwagen onder de kapstok of op de reismand van de kinderwagen.
    Of in de auto, of trapkast.

11. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke. Slaapkamer is misschien nog wel een idee. Heb em nu even tussen de box en een kast geparkeerd. In een andere hoek bivakeerd de wipstoel al....

Ik bewaar de kinderwagen wel in de auto. Maar de maxi-cosi vond ik niet zo'm succes.

Even een andere maxi-cosi vraagje. Wanneer hebben jullie dat verklein ding eruit gehaald? Ik heb het idee dat mijn baby dat kussentje waar het hoofdje in moet niet zo fijn vind zitten.

12. sydneys

sydneys Niet meer actief

ik heb hem in degang staan, daar staat een soort rieten korf op de grond met deksel waar de sjaals en handschoenen inliggen, ik zet de maxi coso op die korf

soms laat ik hem ook in de auto, als ik hem geen jas hoef aan te doen vind ik het gemakelijk om hem ook in de auto maxi cosi te zetten

13. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Hij stond eerst een tijdje op haar kamer, nu staat hij onder het zwevende dressoir.

14. 2jees

2jees Niet meer actief

Bij de eerste heb ik die verkleiner maandenlang gebruikt maar op een of andere manier kon onze tweede daar niet eens in.. (na een week of 3 voor t eerste op pad geweest. Niet gebruikt dus..

15. Janna

Janna Fanatiek lid

In de auto. Het is een autostoel, dus we gebruikten hem ook bijna alleen in de auto. Ik liet hem gewoon in de gordel op de achterbank staan en liep deed mijn dochter dan in de auto in de mc. Als we ergens aan kwamen, haalden we haar eruit en droegen we haar naar binnen.

Hij heeft ook wel eens onder de trap of onder de kapstok gestaan.

Dat verklein ding heb ik erin gehouden, totdat hij te klein werd. Ik moest hem op een gegeven moment wat naar boven schuiven, toen moest het kussentje eronder uit, toen moest ie nog verder naar boven, en toen was het klaar.

16. Linda1984

Linda1984 Niet meer actief

Hier staan ze op elkaar onder de trap.

17. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Bij ons bovenop het rek in de gang. Als we straks verhuizen dan zetten we 'm in de berging of in het halletje bij de deur.

18. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Een onhandig ding inderdaad.
    hier staat hij hoog in de trapkast. Hoog zodat de katten er niet in kunnen.

Wij hebben geen verkleiner erin, dus gebruiken vanaf het begin al zonder.

19. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Waarom niet wandelen in de kinderwagenbak?

20. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier meestal in zijn kamertje of ergens in een hoekje van de kamer. Een enkele keer laten we hem in de auto staan maar vind het soms wel makkelijk om hem alvast in huis in de mc te doen ipv pas bij de auto.

Deel Deze Pagina