Hi dames, Hoelang hadden jullie kleintjes last van de eerste tandjes? Mijn meisje krijgt nu twee ondertandjes. De ene is al wel door het tandvlees heen. Ze heeft nog geen verhoging, maar is wel wat huileriger en hangeriger sinds twee dagen. Wat zijn de ultieme tips om haar er doorheen te helpen? Thanks Gr. Jasia
Een uur voor het eten Dentinox smeren zodat er niet zoveel zeer doet met eten, geef een hoop bijt-speelgoed en lekker kroelen natuurlijk bij verhoging/koorts ff pcm zetpil er in doen.
Wij gaven voor die eerste twee tandjes ook weleens paracetamol voordat ze naar bed ging. Met de volgende tandjes had ze er niet zo last van. Nummber 5 en 6 zijn nu onderweg enso far so good.
hier weinig last gehad van tandje nummer 1. Hij heeft misschien een klein beetje meer gehuild maar wij dachten dat hij toen de fles wilde. De volgende dag ontdekte ik dat er een tandje door was.
hier veel last van tandjes en nu inmiddels zijn er 4 kiezen aan het doorkomen tegelijk.. Hier gaf ik eerder chamodent druppels in combi met dentinox en echt erge pijn een zetpil.. inmiddels overgestapt op multilind baby tandgel en daar ben ik fan van.. werkt als een tierelier bij mijn zoontje, amper tot geen zetpil nodig voor t slapen..