Mijn dochter krijgt kiezen. Heel goed, maar hierdoor wilt ze niet eten. 's ochtends dr pap gaat er wel in, maar daarna houd het op. Gelukkig drinkt ze redelijk. Hoelang kan ze zonder echt eten voordat ik me echt zorgen moet maken. En wie heeft er tips tegen de pijn. Zetpil en chamodent gebruik ik nu. een ongeruste mama
Ik geef haar ook nog steeds een bijtring als er weer een kies doorkomt, misschien een plastic lepel (waarmee je het avondeten geeft zeg maar?), verder smeer ik hier ook veel met chamodent. Ik zou er zeker op letten dat ze genoeg drinkt. Sharon is heel ziek geweest en was niks aangekomen maar het CB en de KA deden helemaal niet moeilijk, ik zou je dochter gewoon even goed in de gaten houden en misschien wat extra yoghurt / toetje geven bijvoorbeeld....? Sterkte ermee, hopelijk zijn de kiezen snel door! Liefs, Fem
Ze is helemaal gek van kwark, maar dat wilde ze zostraks ook niet hebben. Net alsof ze ook pijn in dr keel heeft. Ze drinkt redelijk goed tot nu toe, maar je maakt je toch zorgen hihi Thanks
wat vaker pap geven? toen onze uk keelpijn had, kreeg ik het advies van de dokter om een half uur voor het eten paracetamol te geven. dan doet het eten niet zo pijn. misschien een tip?
mijn kleine hier krijgt 3 kiezen tegelijk waardoor hij ook heel erg ziek is geweest maar het gng ook gepaard met koorts en diarree en overgeven (hoeft niet door de kiezen te komen) eten deed hij ook niet nu wel wat beter gelukkig maar dronk wel gewoon. volgens de ka was het eten niet zo een probleem als hij maar goed dronk heb hem toen ook extra melk enzo gegeven ik gebruik dentinox chamodent hielp hier niet zo
Ja, tuurlijk maar je je zorgen, logisch , gelukkig weet je dat het maar tijdelijk is, maar toch.... Ik zou, zoals iemand anders ook al aangeeft, misschien een extra fles geven? Ah, zielig he als ze zo'n pijn hebben, misschien een paracetamolletje geven? Of heeft ze geen verhoging?
Geen verhoging tot nu toe. Net wel achter elkaar spuitbroek en stinken aaaah jakkes. Ze krijgt al heel lang geen flesjes meer, maar dr drinkbeker staat standaard op tafel. Ik mocht net wel met mn vinger op de zere plek masseren. Was ook voor het eerst. Normaal bijt ze dan meteen. auw auw Wat ze wel eet zijn jip en janneke appelstukjes van de Hema. Dat pakje heeft ze net voo rhet slapen op. Zetpil en chamodent en nu maar hopen dat ze de hele nacht doorhaalt.
Pfft, ik hoop het ook voor je, anders misschien wat warme melk geven als ze wakker wordt? Of wat afgekoelde thee? (Ik noem ook maar wat hoor ) Hier was het tot op heden wel zo dat als de puntjes van de kiezen door waren dat de pijn minder werd, was ze ook minder huilerig en ging ze ook beter eten, dus hopelijk is dit bij jou ook zo... Succes!
Weet iemand toevallig ook, hoe dit zit met kindjes van 9 maanden? Ze krijgt nu 4 tandjes tegelijk en ze wilt niets! Geen groente, geen fruit, geen toetje ook bijna geen borst. Voor de rest is ze wel redelijk 'vrolijk' Tis niet zo erg als de vorige keer. Maar hoe lang kunnen kindjes van 9 maanden zonder eten?
Hier gaat het eten er redelijk weer in. Maar niet kauwen. Drinken gaat goed daar ben ik alleen maar blij mee! 's ochtends gaat het redelijk alleen na dr slaapie is het drama. Niet eten. En ik mag af en toe dr tandvlees masseren. Ze heeft er echt last van . Vind het zo zielig voor dr! Sterkte als bij jullie ukkies de kiezen komen en dan zeggen ze dat de hoektanden nog erger zijn aaaaahhhh
Hier ook een dreumes die 3 kiezen en 2 hoektanden tegelijk krijgt, hij heeft nu een week niet gegeten, 2 kiezen zijn nu door gelukkig. Ik gebruik gengigel (alleen via internet www.gengigel.nl) en geef hem gewoon wat vaker een papfles (of uit de tuit), fruitpotjes, smoothie van friso vind hij ook lekker. Stampotten gaan nog redelijk (dan heeft hij toch z'n groente en aardappelen zeg maar) Het eten komt wel weer. en idd als het echt te erg wordt een zetpil, eigenlijk wat je al doet, je doet wat je kunt!
Ze heeft net 2 aardappels en wat bloemkool op en dr yoghurt, dus al veel meer dan gister gelukkig. Ben blij dat ze over een tijd niet meer weet wat er nu aan de hand is hihi
Ik was wel benieuwd hoe het was afgelopen en ik lees nu dat ze wat beter gegeten heeft, superfijn hoor Suus, ben je weer wat gerust gesteld? Ik hoop het wel voor je
Helaas... Ze lag nog geen 5 minuten op bed en moest hoesten waarin ze zich (denk ik) verslikte en moest weer overgeven. Denk ook last van dr keel door de kiezen e.d. Hoop dat de nacht goed gaat. Wordt vervolgd