Hallo dames, ik vermoed dat mijn zoontje KISS heeft en heb zoveel positieve verhalen gelezen over behandelingen bij een osteopaat of manueel therapeut. Mijn zoontje van 7 weken heeft een lelijke afplatting op zn hoofdje door een voorkeurshouding, hij spuugt ontzettend veel en slaapt overdag alleen als hij gedragen wordt. Hij huilt verder gelukkig niet en is makkelijk te troosten. Ik wil kijken wat ze voor hem kunnen doen. Heeft iemand ervaringen in Den Haag of omstreken??
Lieve dames, bedankt voor jullie reacties. We lopen op dit moment bij de kinderfysio en gelukkig 'erkent' zij het KISS syndroom wel, ondanks dat ze het niet zo wil noemen. Ze wacht nog even een behandeling af om er zeker van te zijn (ze wil de kleine nog wat dingen zien doen) en stuurt ons dan wellicht door naar een manueel therapeut in Rijswijk waar zij goede ervaringen mee heeft.
Goed om te horen! Mag ik vragen bij wie je precies bent geweest en wat hij voor jullie heeft kunnen doen?
Ik ben bij Steven Bos geweest met onze dochter. Ze was toen 8 weken oud. Dit i.v.m. veel huilen en een voorkeurshouding. Hij heeft haar een paar keer behandeld en we hebben thuis oefeningen gedaan. Ze had een verhoogde spierspanning in de rechterkant van haar nekje, daardoor de voorkeurshouding. Ik vind hem heel kundig, had goede adviezen. Ik begreep sommige dingen bij mijn dochter beter, door zijn uitleg.