He meiden, Vanaf welke leeftijd trek je een baby een slaapzak aan? En gebruik je dan ook nog steeds een deken en laken?
vanaf toen hij de dekens van zich af schopte. Met dit warme weer heb ik hem alleen een romper met korte mouwen en een dunne slaapzak aan. Als wij naar bed gaan leg ik er nog een dubbelgeslagen lakentje overheen. En anders heeft hij nog een dun dekentje erover en een pyama, maar dat is nu echt te warm.
kan al vrij snel hoor.... Als het slapzakje nog wat te groot is moet je wel even de armsgaten in nemen.
Wij deden het vanaf ca. 6 weken. Als hij boos was ging hij trappelen, waardoor de dekentjes van hem af gingen. Resultaat: nog bozer! Toen hebben we het slaapzakje gepakt en sindsdien sliep hij ook rustiger.
Hier vanaf dat C ging draaien. Zo rond de 4/5 maanden ging hij steeds op zijn buik liggen. En dan brullen, want dat slaapt niet.. Inmiddels draait en kruipt hij het bed met slaapzak rond, dus eigenlijk is het voordeel nu al bijna weer weg.. Onze kleine trappelaar is nu wel altijd bedekt met iets, dus ik hou hem nog wel aan..
Hier met 8 weken. Meneer schopte de dekens van hem af, onbewust, en kon niet slapen daardoor. Sindsdien een slaapzakje, en nu nog steeds.