Beste mama's Zoonlief heeft momenteel de 4 bovenste snijtanden in z'n tandvlees staan en ziet er enorm van af. De nachten wordt hij huilend wakker, soms ontroostbaar. Doorslapen zit er momenteel dus niet meer in Hij heeft al de 2 onderste snijtanden staan. Daar had hij ook last van, maar lang niet zoveel als nu. Ik geef hem overdag z'n bijtring, nuby tandenborsteltjes die het tandvlees masseren. Op beide wordt er heel veel gesabberd. Smeer regelmatig ook tandenbalsem om de pijn wat te kalmeren. Maar blijkbaar is dat nog niet voldoende. Wie o wie heeft tips? Ik kan hem ook perdolan geven, maar daar ben ik niet zo voorstander van. Hoewel ik weet dat hij pijn heeft...
Dat ken ik niet... Is dat ook een zalf? Want ken alleen die balsem die ik heb en teejel, maar hoor van verschillende mensen dat die niet meer verkrijgbaar zou zijn? Ik woon wel in Belgiƫ, maar vlakbij NL dus maakt niet uit waar het te koop is
je kan chamodent en dentinox bij de drogist halen. Ik denk dat ze het ook bij de apotheek wel hebben. Chamodent zijn druppels en dentinox is een soort creme. xxx
ik gebruik gengigel is te verkrijgen bij de apotheek bij de oudste werkte het echt heel erg goed beter dan al het andere dat werkte niet voor de jongste heb ik het ook weer in huis ..