Hallo allemaal, Ik zit te twijfelen om een wheely bug aan te schaffen ipv een poppenwagen. Wat zijn jullie ervaringen met een wheely bug? Groetjes, Mo
Mijn dochter is 1 1/2 jaar en vind zulke dingen nu pas leuk maar elk kindje is anders. Haar interesses liggen ergens anders. Probleem is ook lang geweest dat ze wel wilde maar te klein was ervoor. Zou is naar een winkel gaan waar ze loopauto's enzo verkopen om te kijken wat ze er van vind.
Ik vond het een levensgevaarlijk ding! Met 1 jaar liep onze kleine man net en die wheely was zo soepel en gleed makkelijk weg. maar met 1,5 jaar was het een top ding. Werd er flink op gereden en kon die kleine wel goed overweg ermee. Dus mijn tip is om hem nog ff een tijdje aan de kant te houden.
Doen! Vrienden hebben er 1 en als ze die ziet word er druk mee gespeeld. Ik heb een soortgelijk ding gekocht voor haar eerste verjaardag (ook met wieltjes die alle kanten op kunnen) en die vind ze fantastisch om op te klimmen. Ligt er ook een beetje aan hoe behendig je kind is.. Dat ze een keer valt hoort er bij
Hier zijn ze een mega groot succes! Vanaf het moment dat ze konden lopen werd er fanatiek mee gespeeld.
Hallo allemaal, We hebben een Wheely bug muis gekozen! Ze is er gek mee en gebruikt het nu als loop en duwwagen haha. Bedankt. Groetjes,