beetje uit slaap ritme na vakantie

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door dame, 16 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dame

dame Bekend lid

19 jun 2007
    587
    0
    0
    hallo allemaal,

we zijn net terug van 3 weken vakantie en mijn zoontje van 1 is uit zijn ritme. Ik probeer het ritme er weer in te krijgen maar het gaat moeizaam. Vooral het slapen s'nachts. Hij slaap opeens niet meer door. Ook bij het middag dutje is hij na 3 kwartier weer wakker. Hoe doen jullie dat bij het slapen als hij wakker word, gewoon laten huilen totdat hij weer verder slaapt? Hij huilt ook bij bijna alles, vooral als hij wakker wordt is hij s'ochtends niet te genieten, echt een zeur en bij alles huilen. Soms heb ik het idee dat hij me gewoon aan het uitproberen is. Hoe is dat bij jullie 1 jarige? Ik ga over 2 weken weer studeren en hoop dat hij dan wel een vast ritme heeft.

groetjes
    wanhopige mama :(

2. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    O jee, wat vervelend. Ik kan je niet helpen, maar wel succes wensen.

3. theangels

theangels Bekend lid

20 jul 2008
    751
    0
    0
    lerares
    Alkmaar
    Hoi Dame,

Hier precies hetzelfe sinds we terug zijn. Het heeft gewoon een paar weken tijd nodig. Wij halen hem er 's middags wel uit als hij wakker wordt maar 's avonds/'s nachts laten we hem liggen. Meestal slaapt hij binnen een kwartier dan zelf wel weer in.

Succes!

4. dame

dame Bekend lid

19 jun 2007
    587
    0
    0
    afgelopen nacht ging het al wat beter,
    gister om 20.00 uur op bed gelegd zonder tegen te stribbelen.
    Hij werd wel om half 6 wakker vanmorgen maar ik heb hem even laten huilen. Hij is daarna weer verder gaan slapen en slaapt nu om kwart over 8 nog steeds :). Ben blij dat het al beter gaat.
    Wat zijn bij jullie de vaste bedtijden voor een 1 jarige??

Deel Deze Pagina