kriebelhoest baby wat kan je geven?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Shaylen, 3 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

mijn meisje heeft waarschijnlijk bronchitis of astma, dit kan pas getest worden als ze 1 jaar is geweest, ze hoest al sinds ze 4 maand is, ze heeft ook een pufje met flixotide en ventolin, dit helpt wel tegen de benauwdheid alleen ze heeft vooral ´s nachts zo´n vervelende kriebelhoest, ze hoest uren achter elkaar, dat klinkt echt als blaffen, en na een tijdje gaat dat natuurlijk pijn doen en begint ze te jammeren elke keer na het hoesten, wat kan ik haar geven, naast water want dat doe ik al, om het wat te verzachten?

ze mogen vanaf 1 jaar pas hoestdrank heb ik begrepen van de huisarts.

ze is nu helemaal schor, zo sneu, iemand tips?

2. sweetamber

sweetamber Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.271
    1
    0
    apothekersassistente
    Heb je al iets van VSM geprobeerd??? Weet niet of dat alleen verzachtend is... De rest is idd pas vanaf 1 jaar en de verzachtende hoestdrank gebruik je al. Verder weet ik zo ook niet wat, sorry....

3. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik heb van VSM een siroop die mag je vanaf 0 maanden gebruiken. Die is tegen vastzittende en kriebelhoest.

4. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

bedankt, ik ga voor VSM eens bij de drogist kijken dan.

5. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ja die VSM siroop helpt erg goed, maakt alles wat losser kunnen ze het beter ophoesten Tussikind heet het, ik heb het op aanraden van de HA gehaald laatst. Sterkte er mee! hopelijk werkt het.

6. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

dank je :) ik heb het al besteld op drogisterij.net

7. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

je hebt ook nattermann(gele,oranje fverpakking) staat op tot 6 jaar en niet een vanaf leeftijd dus die gebruik ik ook al een hele poos en
    en bisolvon druppels
    alleen bisolvon is heel bitter en worden ze vaak misselijk van

8. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

natterman, is dat siroop? want ik zag dat er ook tabletten zijn en dat lijkt me niet handig met een baby van 7.5 maand.

9. 123miesje

123miesje Bekend lid

5 dec 2008
    872
    0
    0
    Hier ook een kindje met puffen van Ventolin en Q var. Verder helpt Bisolvon vrij aardig bij de hoest die er op dit moment rond gaat volgens de huisarts. Is er voor zuigelingen en kinderen en gaat in druppelvorm. Dit mocht ik naast de bestaande medicatie gebruiken.

10. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.168
    2.283
    113
    Dat spul van VSM, Tussikind, helpt erg goed, en jonge babies mogen het ook.

Deel Deze Pagina