zoals de titel al zegt. is er iemand bekend met het pretpark Juliana toren in apeldoorn? is het leuk voor het kindje van twee? kan ze overal in? is het groot? alvast bedankt
Ik zou er alleen al voor die stomme stickers niet naar toe gaan. Ik hoef die rotzooi niet op m'n auto.
stickers? krijg je, maar plak ik echt niet op hoor. 2 als ze zelf goed kan blijven zitten kan ze bijna overal alleen in. Anders als ouder erbij, wel iets krap. maar erg leuk park!!
Die stomme stickers krijg je niet als je het papiertje wat je krijgt bij de ingang van de parkeerplaats achter de ruitenwisser legt.
Wij zijn vorige week geweest en ja echt een aanrader al zou ik het eerder leuker vinden als ze 3-4 jaar zijn dan 2...
Het gezin van m'n zus heeft een abonnement. Ze nemen onze dochter van 1,5 regelmatig mee. Die komt uitzinnig terug en praat al weken over niets anders dan Jul muis en dino's haha. We lezen elke dag in de reclamefolder van julianatoren, mag het boekje niet weg doen. Zelf ben ik er helaas nog niet geweest, maar als ik die foto's en het blije koppie zie dan weet ik zeker dat het geweldig is.