Ik verhuur af en toe mijn bevalling bad, nu wilt iemand dat ik hem verzend. Vind ik op zich prima (lijkt me bijna niet rendabel aan verzendkosten maar goed heb ik ook gezegd.) Maar heb beloofd dat ik uit zou zoeken hoe en wat. Post nl wordt m sowieso niet aangezien daar een pakket van rond de 30 kg maar 176 x 78 x 58 cm zijn. Aangezien er alleen al 30 meter slang in zit gaat dit niet werken haha. Maar met welke dienst kan het wel? Dpd is alleen zakelijk toch? Iemand die het weet, het moet wel ook aangetekend verstuurd worden.
Valt me nog mee eerlijk gezegd.. is toch een best groot ding? Zelf op en neer rijden is inderdaad goedkoper, maarja.. aan haar de keus toch?
Ja het valt mee maar is inderdaad niet rendabel ! Ze heeft gezegd m toch maar op te komen halen. Topic mag dicht
Waarom rijd je zelf niet op en neer voor 50,00 bezorgkosten? Verdien je er misschien zelf ook iets aan. Als je een auto hebt natuurlijk - waar die ook nog inpast hihi
Ben dan net een paar weken bevallen dus dat zie ik niet echt zitten Maar anders was het zeker een idee geweest !
Het beste een transportbedrijf bellen en hem op een pallet zetten en zo laten vervoeren. Dan ben je het goedkoopste uit.
Is te duur. Goedkoopste is wat ik al eerder zei, een transportbedrijf bellen, bad op pallet (laten) zetten en door transportbedrijf laten verplaatsen.
GLS! Wij versturen regelmatig via GLS want ze kijken naar de afmetingen en niet naar het gewicht. Vaak voordeliger dan post.nl kijk even of er een depot bij jullie in de buurt zit!