Ik zat even wat info te zoeken over de Difrax fles en toen las ik dat deze fles ook kan helpen bij oorpijn. Hoe kan een fles helpen tegen oorpijn? Weet iemand dat? Gewoon nieuwsgierig
Het gaat erom dat kindjes minder lucht inslikken, waardoor er minder omhoog komt. jonge baby's liggen dehele dag plat, als er dan eten omhoog komt, komt dat in de buis van Eusthachius (hoop dat ik het goed schrijf) en dus in het binnenoor. daar kunnen ze last van krijgen. ook kost het zuigen niet zo veel moeite, waardoor er minder druk op de oortjes komt. groetjes, Miranda
Oke, dus het gaat om tijdelijke oorpijn zeg maar. Julian gaat vaak huilen als ik hem neerleg namelijk. Als hij rechtop zit, vindt hij het prima. Ik dacht dat hij misschien wat last had van zijn oren af en toe, omdat de druk op de oren met het liggen groter wordt.
mijn arts vertelde dat die kleintjes vaker ergens last van hebben als dat wij denken. je kunt het hoofdeinde van het bedje ophogen met boeken onder de poten, niet onder de matras. dan staat het bedje wat schuiner waardoor er minder druk op de oortjes is. als je het niet vertrouwd kun je het altijd even na laten kijken bij je HA. groetjes, miranda