9 maanden - blijven drijven

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MadeInUSA, 13 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.191
    10.792
    113
    We willen zoonlief wat vaker mee uit zwemmen nemen. De enkele keer dat hij nu geweest is, ging hij in de babyfloat. Wat zouden jullie aanraden om aan te schaffen, heeft een babyfloat nog zin of beter iets anders? Vanaf wanneer kunnen vleugeltjes?

2. Sneeuwvlokjes

Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

12 mrt 2014
    2.131
    1.210
    113
  3. winky

winky Bekend lid

12 mei 2013
    665
    0
    0
    Wij hebben de swimtrainer en die bevalt echt super!

4. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Hier gewone bandjes vanaf dat ze gingen kruipen: om in de kleedkamer en pas weer af in de kleedkamer, zo altijd in ieder geval iets beschermd, maar toch kunnen ze kruipen, lopen, glijden, spelen.

5. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Swimtrainer idd.
    Maar liever had ik mn dochter gewoon lekker dicht tegen me aan in het water :)
    Voor bandjes vind ik 9m echt nog klein. Dat blijft toch niet goed om die armpjes zitten en zijn nog veel te groot bij zo een kleintje.
    Hier met 1,5j vond ik die bandjes goed gaan. Naast twee bandjes had ze hier ook nog een grote zwemband om dr middel. En zo bleef ze prima zelf drijven en kon ze alle kanten op en lekker bewegen in het water :)

6. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Je hebt bandjes die speciaal voor onder de 12 maanden zijn. O.a. van BEMA bijv. Die blijven prima zitten :)

7. beebje2013

beebje2013 Actief lid

13 aug 2013
    360
    0
    16
    Yep, die hebben wij ook gehad. Ideaal!
    En in het peuterbadje waar wij bij zijn gewoon zonder bandjes.
    Ons meisje is nu wel al 20 maanden en zwemt al vanaf dat ze 5 maanden is iedere week...

8. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

Idd de swimtrainer. Ideaal.

Ik zwem elke week met mijn dochter. Dan hou ik haar vast. Maar in een groot zwembad heeft ze de swimtrainer om en hoppa dan is ze zo een stuk verder.

9. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.191
    10.792
    113
    Accepteren jullie kindjes de swintrainer makkelijk? Hebm nog liggen, ooit gekocht voor dochterlief met ongeveer 14 mnd, no way dat die zich dat ding liet aantrekken!
    Maar weer proberen dan. Die mini bandjes klinken ook goed!

10. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

Mijn dochter is niet anders gewend. Dat scheelt misschien.

Deel Deze Pagina