Baby dry, luierbroekjes, maat groter qua luier en romper... maakte niks uit, steeds een natte pyjama en/of bed. Deze week kruidvat luiers gehaald en weer droge nachten ondanks het buik slapen
Hier had ik een pyjama broek met elastiek boven in Dit knielde als het ware de luier bovenaanaf waardoor het een soort van open ging staan aan de zijkanten en dus doorlekken Deed ik een losse onesie aan was er geen probleem
Misschien flesje melk afschaffen misschien wordt het doorlekken dan al een stuk minder Kruidvat luierbroekjes werken hier beter als Etos of lidl
Hier altijd een gewone luier aan (maat 5) en daar overheen achterstevoren een maat 6.. Dubbel absorptievermogen dus en aan de buikkant hoog door de achterkant van de maat 6 luier.. Werkt super
neem eens via facebook contact op met pampers. Dan willen ze je nog weleens aanbieden om op hun kosten een ander soort te gaan proberen Dochter lekt hier ook regelmatig door. Pampers adviseerde active fit... ging een paar keer goed, maar ook een aantal keren fout terwijl de luier nog niet helemaal verzadigd was. Weer contact opgenomen met pampers en nu zeggen ze dat ik play en sleep eens moet proberen (krijg 10 euro daarvoor gestort om het te kopen)