Help! Ik ben niet zo handig met haar. Mijn eigen haar doe ik al niet veel mee: vaak gewoon los of een paardenstaart, verder kom ik niet ik kan t ook niet, ben niet handig. Maar nu mijn dochter haar haartjes wat langer beginnen te worden ben ik op zoek naar leuke ideetjes om met t haar te doen. Het is nog niet lang genoeg om t achter haar oortjes te doen, maar t begint nu wel echt voor haar oogjes te hangen. De leidster van het kdv had er vandaag een vlechtje ingedaan. Stond zo superleuk! Het haar in een scheiding en dan de vlecht aan een kant bij elkaar. Morgen maar eens vragen hoe ze dat doet. Dat lukt mij nooit. Ik zie ook vaak kindjes met het haar in een staartje bovenop t hoofdje, staat zo schattig! Als ik dat doe bij mijn dochtertje, ziet t niet uit! t zakt in elkaar en lijkt echt nergens op Wat voor stiekjes gebruik je dan? Waar haal je die? Hoe doen mama's dat Ik ben dus op zoek naar ideetjes/fotootjes met voorbeelden en eigenlijk vooral de uitleg erbij, hoe je t zo leuk voor elkaar krijgt
Wat leuk! Dl is nog te klein maar ben via pinterest al veel inspiratie aan het opdoen, en dan natuurlijk niet die standaard kinder dingen ( zo'n antenne op dr kop ). Ik heb al een leuke site gevonden met speltjes en elastiekjes maar staat op de pc, zal die er later even bij zoeken.
Ik las 'harttransplantatie meisje baby/dreumes' hahaha Hier kan ze alleen nog maar een speldje opzij in d'r haar. Kan niet wachten om een paardenstaartje of een vlechtje te maken
Haar naar achter kammen, dan op de helft van het hoofd scheiding maken (als een halve staart) en van de bovenste helft een knot maken. Invlechten. Leuke haarband is ook altijd goed. Heeft ze stijl haar? Of krul? Kroes? Zigzag scheiding maken en dan 2 knotjes/vlechtjes/staartjes