hier hebben we het probleem ook, maar dan aan de achterkant. daymian krijgt voordat hij naar bed gaat nog een fles va 210cc omdat ie anders snachts wakker wordt. (en daar zitten wij weer niet op te wachten) heb ook geen idee wat ik eraan kan doen en het is hier niet iedere nacht, maar wel 5 van de 7 dagen. die inlegluiers kan ik volgende week pas proberen want de supermarkt hier wordt verbouwd (wordt dan emte). verkopen ze die dingen ook bij kruidvat? liefs doris
Een dik maandverband (die zonder plastic) in de luier plakken en dan het liefst horizontaal bovenaan de luier (bij de buik zeg amar)
Heb ook die inlegluiers gehaald bij de supermarkt. Dan in een maat 5 pamper. Vannacht was hij droog; hopelijk morgenochtend weer!
Ik had ook hetzelfde probleem (met pampers) en gebruik nu voor snachts huggies! Die zijn hoger en nemen meer op! Sindsdien nog maar enkele keren nat geweest! En ook mijn meisje krijgt uitslag van andere luiers, maar van huggies niet . O ja, hier ook een buikslaper!
Hier ook hetzelfde probleem... We verschonen hemnu voor de nacht nog een keer (als wij naar bed gaan), zo is het ook weer opgelost. En meneer slaapt daarna weer heerlijk verder.