hoe groot en zwaar bij 3 maanden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door vlademira, 7 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlademira

vlademira Niet meer actief

he hallo mijn zoontje is nu 3 en half maand en hij is weer gewogen en gemeten toen hij pcies 3 maanden oud was
    hij was toen 67 cm en woog 7410 gram
    toen hij geboren is was hij 52 cm lang en woog hij 3410 gram
    nou ben ik wel benieuwd wat andere kindjes wegen en hoe groot ze zijn bij 3 maanden en hoe groot en zwaar bij de geboorte

2. weethetwel

weethetwel Bekend lid

20 mrt 2007
    955
    0
    0
    Enschede
    Als je verder terug gaat kijken in dit top.. vind je al een onder werp er over

3. vlademira

daar staat alleen maar 3 maanden maar ben nieuwsgierig naar hele plaatje geboorte tot 3 maanden

4. weethetwel

weethetwel Bekend lid

20 mrt 2007
    955
    0
    0
    Enschede
    3350 gram 50cm geboorte
    3750 gram bij 3 weken
    3935 gram 52,9 cm bij 5 weken
    4645 gram 56,6 bij 2 maand
    Sorry ik ga nog niet tot drie maand...
    Die komt er nog aan...

5. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Geboorte: 3935 gr. e 53 cm
    a.s. donderdag precies 3 mnd: 7100 en 68 cm

6. vlademira

zo kiwi groot kindje ik dacht dat quinten groot was maar die van jou is nog groter

7. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Ja, maar toch als je hem ziet lijkt hij niet gigantisch. Het valt meteen op dat hij best lang is, maar hij is niet mollig of zo. Quinten kan al zitten, zie ik? Jeetje dat is rap! :)

8. vlademira

quinten is overal heel vroeg mee hij rolt van buik op rug en bijna terughij kan zitten aan 2 vingers staan zonder door de beentjes te zakken
    hij kan al teugeren als je hem op de grond legt zonder sokjes aan of met schoentjes met antislip
    ben echt heel trots op hem

9. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Tjemig, wat een wonderkind! Ik dacht dat mijn zoontje rap was voor zijn leeftijd maar dit overtreft alles :D
    Wat zeggen bij het CB? Zeker van hun stoel gedonderd?!

10. vlademira

de laatste keer zei de cb arts weet je wel heel zeker dat hij nog maar 3 maanden is want daar ging hij ook omrollen en later toen ze hem aan de vingers wou laten zitten ging hij staan ze dacht dat hij al 5 maanden was haha ik zei ik was er zelf bij hoor 15 juni en hij is niet omgewisselt want hij was de hele tijd bij mij

11. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Haha, kan me zijn reactie wel voorstellen.
    Mijn zoontje kon met 2 maanden rollen naar de zij en dan weer terug. Toen dacht ik dat dat heel bijzonder was, maar jouw Quinten slaat echt alles. :confused:
    Kan me voorstellen dat je supertrots bent op je mannetje.

12. vlademira

o ja dat ben ik zeker en vooral omdat ik zie dat hij er super veel lol in eeft ik probeer het ook wel een beetje te stimuleren maar alleen als en zolang hij het zelf leuk vindt

13. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Er zijn hier al verschillende topics over. Zowel met een paar maanden als vanaf de geboorte.
    Deze gaat dus op slot.

Kwebbel

Deel Deze Pagina