Met ons 2e zoontje op komst ben ik begonnen om alle babykleertjes weer te voorschijn te halen en om alles weer te gaan wassen. Ik ben er al mee bezig, dus maak het nu gewoon af, maar ik vroeg me eigenlijk opeens af of het wel nodig is. Ik heb alles voor ik het heb opgeborgen keurig gewassen en in luchtdichte dozen opgeslagen, alles ruikt ook gewoon nog fris. Wat hebben jullie gedaan?
Ik heb het nog een keer gewassen met Neutral ivm allergie en voor mn gevoel gewoon fijn om het netjes en schoon in de kast te ebben. Bij ons zat het ook in kunststof opbergboxen met deksel.
Ook ik had alles netjes opgeborgen, maar toch alles weer gewassen toen de 2e kwam, hoort er gewoon bij
gewoon alles lekker wassen. ik heb zelf nooit met neutral gewassen, gewoon met onze kleren mee. ga voor die mini kleertje geen machine apart aanzetten en wanneer ga je dan over op gewoon wasmiddel...
Haha, iedereen net zo neurotisch als ik dus? Dan ga ik gewoon de zoveelste lading er weer 'lekker' ingooien (ik haat nestelen, niets fijns aan )
Hier niet gedaan. De kleinste maatjes waren een half jaar daarvoor nog aan gehad dus ik vond het niet nodig. Had het al langer op zolder gelegen dan had Ik het vat al gewassen.