Hier hadden we tijdje geleden ineens constant lekkage met poepluiers dus grotere luiers gekocht maar het probleem bleef. Ik ben toen naar grotere rompers gegaan (terwijl die anderen voor mijn gevoel nog prima waren) maar het probleem was ineens weg... Hier waren de rompers dus het probleem....
Ik zou toch een grotere maat proberen en dat alleen voor de nacht. De pampers baby dry absorberen hier het beste. Kruidvat eigen merk producten kan je altijd ruilen zonder bon: Ruilen of retourneren van producten kan alleen op vertoon van de kassabon. Uiteraard kunnen onze Eigen Merk drogisterijartikelen altijd worden geruild of geretourneerd, dus ook zonder kassabon.
Kun je inderdaad ruilen zonder bon. Ik heb vorige week pampers active fit geruild zonder bon voor een maatje groter was geen probleem, ze zoeken in de kassa dan gewoon een andere bon die verkopen ze daar toch genoeg zei de dame achter de kassa.
Ik ben zeer tevreden over de Etos luiers! Bij andere merken ook weleens 'lekkages' gehad, maar bij die van Etos vrijwel nooit. Wij gebruiken al heel lang maat 4+, dus net even wat groter dan de gewone 4.
babydry kopen activefit lekt juist door als in mijn dochter super actief in bed ik heb babydry maat 3 nu maar ga langzaam naar maat 4, ze kan makkelijk 12 uur nacht erin hebben. maar +30 minuten en het lekt door inderdaad. Omdat ze slaapt 19.30-09.30 ongeveer moet ik dus lui oer wisselen tussendoor op moment als ze flesje heeft om 07.00 of om 23.00.