he dames! Die kruidvat testen maken me echt onzeker Vanmorgen werd ik wakker zonder pijnlijke borsten! Dus meteen twijfels.. Dus ik doe een testje, was eigenlijk gestopt omdat ze mooi opliepen. Maar ik twijfel nu over m'n test van vanmorgen.. Omdat ik meerdere malen een miskraam heb gehad ben ik sowieso al erg onzeker over m'n zwangerschap. Ik ben nu 4 weken en 6 dagen en dit zijn mijn testen. Eerst de reeks die mooi oploopt en daarna de test van 13-1 en van vanmorgen. De onderste is van vanmorgen. Ik had echt verwacht dat hij zou knallen inmiddels. Misschien maak ik mezelf bang.. Ik weet het ook niet
Lieve meid ik snap je onzekerheid en je spanning. Maar je testen zien er heel mooi uit en ze lopen goed op. Gefeliciteerd x
Maar is het dan niet gek dat de test van 13-1 en vandaag even donker zijn? Had echt een knaller verwacht
De testen zijn duidelijk positief! Ik moet je wel echt even uit de droom helpen dat het iets zou kunnen zeggen wat betreft miskraam of niet. De hormonen blijven voorlopig in je lijf zitten, goede of slechte zwangerschap! Dus stop met testen en jezelf gek maken als je echt onzeker ben kan alleen de verloskundige of gynaecoloog je helpen door een echo te maken! Al is het nog iets tevroeg om het hartje te zien. Gewoon een afspraak maken voor over 3weken! En tot die tijd heel veel afleiding zoeken! Geloof mij ik bedoel dit goed en snap heel goed je onzekerheid! Sterkte!
Je test ziet er goed uit hoor meid, ik vind dat ze er goed uitziet. Ik snap je onzekerheid ... maar probeer er toch maar van te genieten. Stress is ook niet goed voor de baby. Geniet maar lekker van het kleine wezentje dat in je aan het groeien is Dikke proficiat!
Dank jullie wel dames! Heb ook al een vroege echo gepland staan, de 26e. Ik ga inderdaad afleiding zoeken 😊 Weet dat de testen niks zeggen maar bij al m'n miskramen liep het streepje weer terug voordat ik ging vloeien.. Daardoor wist ik dan al dat het mis ging. Vandaar..
Maak je niet druk Ik was in de eerste weken ontzettend misselijk en moe. En nu sinds 1 week niet meer. Wel zere borsten en ook ik maakte erg druk. Ik moet volgende week 1e echo en kan niet gauw genoeg volgende week woensdag zijn. Ik ben aan het aftellen!!