wie weet een leuke accomodatie (zomervakantie)

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door lovewinnie, 25 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    tja ben er vroeg bij maar kijk er nu al erg naar uit. de eerste vakantie in jaren :D en zowiezo de eerste vakantie naar buitenland met de kindjes.

nu zijn we dus aan het rondkijken en weet het allemaal niet meer zo. ons budget is niet zo heel groot (max 2000 euro voor de reis en accomodatie zelf)

wie weet een leuk hotel voor deze prijs

wat we minimaal willen hebben voor dit geld

-all inc.
    -zwembad en kinderbad
    -vlak bij het strand (zandstrand)
    -kinderanimatie
    -kinderspeelplaats of speeltoestellen
    -winkeltjes in de buurt
    -hotel met apparte extra slaapkamer of nog beter appartement (of combinatie van bijde)

vakantieland zijn we nog niet helemaal uit. het mag zijn griekenland, spanje of italie. (geen turkijen ivm dienstplicht ontlopen :D)

wie o wie kan mijn een aanbeveling doen :D

2. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Niet All-inn maar wel super:

Menorca - Cala 'n Bosch - Grupotel Aldea
    Afgelopen jaar heerlijk rustig gezeten. Niet heel veel te doen maar op loopafstand haventje met diverse restaurantjes en winkeltjes. Ideaal met kleine kindjes.

3. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    kijk eens op kidsworldclub.nl
    heeft alles wat jij zoekt in verschillende landen.

4. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

11 jun 2011
    1.143
    12
    38
    Uden
    Voor wanneer is het? Voor 2000 euro in midden juli bijvoorbeeld heb je minder dan in juni.

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Verplaatst naar: vakantie.
    Elmo

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    heb waarschijnlijk wat moois gevonden :0 we willen net voor de zomervakantie vertrekken. 23 juni ongeveer

7. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.848
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    op d-reizen kun je fijn zoeken vind ik.... voor die prijs moet je ook best wat kunnen vinden. Wij zoeken soortgelijk alleen voor wat midner :p 1500 ofzo. Ook in juni. Scheelt alleen dat onze jongste dan nog geen 2 is.

8. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    In Italië zal je denk ik niet veel all-in vinden.
    In spanje moet dit zeker wel lukken, en denk voor 2.000 euro net voor de zomervakantie makkelijk. Ik denk dat Mallorca erg leuk is om als gezin heen te gaan.
    Verder zou je misschien eens betreft Griekenland naar Rhodos kunnen kijken, deze heeft ook enkele mooie all-in resorts en het eiland zelf is erg leuk. Wel is het leuker als je daar een auto kan huren, dus deze kosten zou je er dan wel bij op moeten tellen..

9. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
  10. SDonya

SDonya Niet meer actief

alles waar jou wensen aan doen.. EGYPTE! ben dit jaar geweest en het was heerlijk! binnen 3 minuten lopen aan het strand waar je kan snorkelen en duiken. En ze hebben er mooie vissen! ook al inclusive en er is zat te doen voor de kinderen! ze hadden bij ons hotel bijvoorbeeld een grote speeltuin en een apart kinderbad naast een super grote zwembad!:D ze hebben ook leuke excursies.. en het allerleukste is dat een vakantie naar egypte absoluut niet duur is! als je de naam van het hotel wilt weten mag je me pben :)

11. SDonya

SDonya Niet meer actief

Oja en er is zo'n 2 minuten verderop een winkelcentrum. Met de taxi naar het winkelcentrum kost ongeveer 1 euro.. :D

12. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    is egypte niet gevaarlijk om naar toe te gaan lijkt me ook erg mooi maar mijn vriend zegt doe maar niet met al dat gedoe daar steeds

13. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Egypte lijkt me erg mooi maar zoals hierboven al gezegt wordt VDB ook ik erg bang gemaakt door de media denk ik. Bij Egypte denk ik aan oorlog, onderdanige vrouwen en angst. Vrienden van ons zijn er 2 jaar geleden geweest en praten er ook alleen naar goed over dus dit vast tussen mijn oren. We hebben nu een hotel gevonden in rhodos. Plekje trianda. We hebben geboekt via kidsworldclub en hopen dat het leuk wordt. We hebben zelfs extra korting gekregen. Voor de deur bijna kun je een auto huren voor 55 euro per dag dus we kunnen dan wat meer van rhodos zien. Informatie Rhodos Aqua Beach Club (Hotel), Griekenland met KidsWorldClub.nl

14. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    De eerste vakantie in bijna 6 jaar en ook de eerste vakantie met kinderen en heeft iemand dus nog tips wat we zeker mee moeten nemen voor hun?? Kleurtjes, zwemluiers etc

Deel Deze Pagina