eindelijk de oplossing!

Discussie in 'De lounge' gestart door emje, 7 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. emje

emje Niet meer actief

hoi meiden,

vanwege dat ik rolstoelgebonden ben had ik erg veel moeite met het vervoeren van mijn dochter emily. nu wist ik dat er een oplossing bestond voor mijn probleem. alleen is dit heel erg duur.

ik heb de oplossing bij het wmo aangevraagt en ik heb vandaag eindelijk goed nieuws gekregen. ik krijg het aankoppelwiel in bruikleen :D

zo kan ik emily aan mijn rolstoel vastmaken terwijl ze in haar maxi cosi zit. als ze eruit is gegroeid kan er ook een fietsstoeltje op :D

2. emje

emje Niet meer actief

nog eentje met het fietsstoeltje

3. Mayon

Mayon Niet meer actief

Oh wat apart zeg! Mooie oplossing zo!

4. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    oh super zeg!!!

5. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    ooh geweldig :D
    hier in de buurt woont ook een mevrouw die op haar scootmobiel rondrijdt en achter haar kindje heeft in een fietsstoeltje :)

Ik werk bij Fokus en dat houdt in dat de clienten op zih zelf wonen met hulp op afroep veel dingen kunnen zij zelf door kleine (of grote)aanpassingen , word dan n beetje trots op de mensen dat ze zich niet zo afhankelijk opstellen :)

veel plezier met je nieuwe aanwinst :)

6. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Wat super voor je zeg! Perfecte oplossing!

7. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Zo dat is handig zeg!

Hier een moeder op de creche die haar kindjes dan in de draagzak deed en later gewoon op schoot.

Dat dat ding zo duur moet zijn trouwens... Kan je niet naar een instrumentenmaker (nee die maakt geen muziekinstrumenten) of een lasser en kijken of hij/zij die kan namaken?

8. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    wat een super oplossing!
    maar wat ik me afvraag, is dit ook wel goed te doen met bochten en stoepjes ed?

9. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Super! Geniet er lekker van!

10. emje

emje Niet meer actief

@napoleon, het zal denk ik wel na te maken zijn door een instrumentmaker maar ik weet niet of dat ook gelt voor de bevestiging aan me rolstoel. natuurlijk moet het ook veilig zijn voor me kleine meisje. deze is wel uitvoerig getest en dat is wel belangrijk.

@trico77, bochtjes en stoepjes gaan juist veel makkelijker met dit ding dan zonder. ik weet niet hoe het kan maar het gaat veel lichter en soepeler :D

en een draagdoek heb ik op dit moment ook. het gaat wel redelijk alleen is het slecht voor me schouders. die luxeren nogal snel. en ik denk ook niet dan emily er nog lang in kan. zo los op schoot vind ik best eng.

11. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

Wat fijn !!

Nou ik weet wel wat jij gaat doen als het mooi weer is!
    Er lekker op uit!

12. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Zo, wat super zeg!!!

13. Femsiejj

Femsiejj Niet meer actief

Wauw wat een mooie oplossing. Geweldig dat je op die manier je meissie veilig kan vervoeren. En idd los op schoot zou ik denk ik ook niet snel doen. Kinderen kunnen toch ook onverwachte bewegingen maken dus dit is eigenlijk ideaal. Geniet ervan en nou maar hopen op mooi en droog weer zodat je lekker veel met dr naar buiten kan!

14. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Wat fijn dat er zo'n oplossing bestaat!

Maar idd is het geen probleem met heuveltjes en bochten e.d?

15. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    O heerlijk. Kan me voorstellen dat je erg blij bent. Vrijheid met je kindje is heel wat waard.

16. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    wat super zeg!!!! ik heb wel eens gezien dat iemand in een "gewone" rolstoel ook nog een bugaboo duwde, ik snapte er niks van hoe dat dan kon?? maar dit is echt een super oplossing, fijn dat je hem mag lenen! (niet meer dan normaal toch, je hebt het toch nodig??)

17. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Wat een leuke oplossing! fijn dat je er eentje te leen hebt gekregen.

18. raspberry

raspberry Niet meer actief

Super zeg!
    Maarreh.... wat belachelijk dat je daar vandaag pas bericht over krijgt! Je zou denken dat daar toch maar 1 seconde bedenktijd voor nodig is: ehm, moeder moet kind kunnen vervoeren, dus JA, daar is gemeenschapsgeld voor!!!!!

19. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Wat super zeg! Kan me voorstellen dat je heeeeeeeel blij bent :D

20. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589