Ik heb sinds gisteravond constant ongesteldheidskrampen. Daarbij heb ik ook rugpijn. De baby is behoorlijk actief, maar de buikpijn komt niet (alleen) van het bewegen. Weeen zijn het denk ik niet, omdat de pijn constant aanhoudt. Ik ben nu 34 weken zwanger, zou dit zoiets als voorweeen kunnen zijn? Dat had ik me namelijk meer als eb en vloed voorgesteld, een komende en gaande pijn...
Ik had vorige week precies hetzelfde en had er ook steeds harde buiken bij. Toen bleek dat ik een blaasontsteking had, terwijl ik op het vele plassen na, totaal geen pijn met plassen had. Maar wel continue pijn in mijn onderbuik, ontzettend veel harde buiken en krampen die naar mijn rug trokken (zoals bij je ongesteldheid). Ook hier was (en is) de baby heel druk, iets wat de baarmoeder dan nog eens extra prikkelt. Volgens mijn vk heb ik last van voorweeën gehad, door de blaasontsteking. Dat waren achteraf die krampen die naar mijn rug trokken, dat kwam en ging wel steeds. Ik zou dus zeker even je vk bellen om te vertellen wat je voelt, denk namelijk wel dat het verstandig is om even een extra controle te laten uitvoeren.