doorslaap probleem :( soria slaapsiroop?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door dame, 20 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kelly1771

Kelly1771 Actief lid

28 dec 2008
    335
    0
    0
    Zuid Holland
    Ben benieuwd!heb je dé siroop inmiddels geprobeerd en zo ja . . ,wat is het resultaat?

2. Frieda

Frieda Bekend lid

24 feb 2009
    691
    1
    0
    Moeder, Huisvrouw, WAO-er
    #22 Frieda, 7 nov 2009
    Laatst bewerkt: 7 nov 2009
    Bij ons ging het de laatste tijd met het slapen van Noelle dus echt helemaal waardeloos, ondanks dat we de tips van de babyfluisteraar (zie mijn topic 'Resultaten tips babyfluisteraar) nog steeds naleefden. Ik had babyfluisteraar Selma pas daarover dus ook nog gemaild en zij gaf aan dat we ook te krampachtig ons best konden doen en dat het hem er misschien ook juist wel in zat dat we wat meer tijd voor onszelf moesten nemen.

Omdat Noelle gewoon een vrij druk kind is en ik hele dagen met haar voornamelijk thuis doorbreng (ik zit in de WAO vanwege reuma), zat ik er inderdaad ook helemaal doorheen. We hebben nu besloten dat ze 1 dag in de week naar mijn ouders gaat en dat heeft voor mezelf ook meer rust gegeven. Al met al probeer ik meer tijd voor mezelf te creeren en dat lijkt ons ook allebei goed te doen, want Noelle werd ook weer rustiger en begon tenminste de nachten al weer door te slapen. Waarschijnlijk laat Noelle mij met haar gedrag gewoon dus ook zien, dat ik ook eens naar mezelf moet kijken.

Maar we zijn sinds deze week dus ook begonnen met de Junior Rust- en Slaapsiroop van Sleepzz en dat lijkt tot nog toe ook heel goed te werken. Eind vorige week begon ze dus al de nachten weer door te slapen (waarschijnlijk doordat we bij onszelf weer een positieve verandering in gang hebben gezet), maar nadat ze een paar dagen de slaapsiroop kreeg, begon ze ook ineens de hele avond door te slapen en dat hebben we het hele afgelopen jaar nog maar 2 of 3 keer meegemaakt. Normaal gesproken wordt ze juist in de avond ook heel vaak wakker en moeten we haar steeds weer gerust stellen, zodat ze zich veilig voelt. Maar nu heeft ze dus de afgelopen 3 avonden + nachten achterelkaar doorgeslapen. Wij weten dus niet wat ons overkomt.

Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik niet helemaal met zekerheid kan zeggen of het helemaal alleen door die slaapsiroop komt, want ik heb haar daarnaast ook nog af en toe Bach Rescue druppels (ontspant en stelt gerust) gegeven. Die heb ik dus echter niet heel frequent gegeven en de slaapsiroop heeft ze wel steeds 3 keer per dag gekregen. Dus zoals het nu lijkt is de slaapsiroop hier wel een succes.

Het gaat dus niet om de slaapsiroop waarover dit topic is geopend, maar om de Junior Rust- en Slaapsiroop van Sleepzz. Deze siroop is echter niet geschikt voor kinderen die jonger dan 1 jaar zijn, maar aangezien Noelle bijna 1 jaar is, durfde ik dat wel aan. Het is echter een siroop voor kinderen van 1 tot 12 jaar. Je kunt 1 dosis 1 keer per dag een half uur voor het slapengaan geven of bij druk gedrag ook 2 tot 3 keer per dag 1 dosis.

Noelle heeft het dus de laatste dagen 3 keer per dag gekregen en we hebben het gewoon door haar flesvoeding gedaan. Aan het begin van de week gaven we alleen 1 dosis voor het slapen gaan en woensdag begon ik met 3 keer per dag en vanaf toen sliep ze ineens de hele avond en nacht zonder onderbreking door. Echt geweldig, dus ik hoop dat het zo blijft.

3. Kelly1771

Kelly1771 Actief lid

28 dec 2008
    335
    0
    0
    Zuid Holland
    Dat zal wel even lekker zijn ja :) zal niet weten wat ik moet doen dan .ga binnenkort die Seria proberen at hans mijn Zoontje

4. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Even een ouder topic opgezocht, maar ik heb die siroop ook besteld voor de dagen dat mijn zoontje echt te onrustig is om lekker te slapen.
    Hoelang mag je die siroop achter elkaar geven? Lijkt me namelijk dat je toch niet tot 12 jarige leeftijd dit elke nacht moet geven toch?

5. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Volgens mij kan je er gewoon mee stoppen Mop!

6. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ok, ja want hou er niet van om elke avond jarenlang zoiets te moeten geven. Om een cirkel te doorbreken of voor als hij echt niet goed slaapt vind ik t prima.. Maar niet jarenlang.
    Loop je dan niet t risico als je ermee stopt dat hij dus weer niet goed slaapt en je alsnog weer moet beginnen?

7. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Hmm goede vraag... Je zou Sleepzz kunnen bellen, denk dat zij daar wel het antwoord kunnen geven. Op Google ben ik dat nog niet tegen gekomen!

Deel Deze Pagina