Hoi Allemaal, Ik heb een vraag. Onze baby (Kaydee) is 5 maanden oud en we hebben haar vanavond op het aankleedkussen op haar buik gelegt. Toen zagen we dat er wat bloed in het speeksel zat. Het is niet veel en Kaydee is helemaal vrolijk en er lijkt niks aan de hand. Hebben jullie dit al is meegemaakt? Het komt echt uit haar mond. Zijn dit de tandjes die doorbreken? Ik hoop snel van iemand wat te horen omdat we ons toch een beetje zorgen maken. Alvast Bedankt. Groeten de Ouders van Kaydee
Mijn eerste ingeving heb je zelf al als antwoord gegeven, kan het zijn dat er tandjes doorkomen? Wanneer die net door het tandvlees komen, kan er een beetje bloed vrij komen. Zal niks ernstigs zijn hoor, tenzij het bloed eruit komt stromen, dan zal het wel wat anders zijn .
Ik heb het woensdag avond gezien bij Youri, hij had ook bloed in zijn mond, bij hem kwam het door een kies. Het zou goed kunnen dat het bij jullie ook een tandje is
Doet ze eigenlijk aan duimen? zo ja, kan het natuurlijk ook zijn dat ze haar duim te hard in haar mondje heeft gedaan en haar gehemelte/tandvlees een beetje heeft open gehaald!
Ik zou gelijk de huisarts(enpost) bellen. Bloed is altijd beangstigend, waar het ook vandaan komt.. Maar goed ik ben ook een angsthaas hoor wat dat betreft. Ik zag laatst bij Elena opgedroogd bloed in haar snotneusje, gelijk navraag gedaan bij de huisarts. Was gewoon een gesprongen adertje..