Ik ben even benieuwd hoe andere mama's dit doen.... Ons meisje (vandaag 7 weken) ligt in de wandelwagen altijd met d'r handjes omhoog naast haar gezicht. En nu het zo koud is, heeft ze dus ook ijskoude handjes!! Ik probeer ze vaak onder de deken te doen, maar ze is zo sterk dat ze ze er gewoon weer boven wurmt Ik doe nu sokjes over haar handjes, maar dat is geen gezicht natuurlijk! Zijn er wantjes in hele kleine maatjes? En zo ja, waar??
Ik had ze voor mijn dochtertje gewoon bij Prenatal. Al zijn ze te groot, wantjes kun je prima verder naar beneden trekken. Eerst de wantjes aan en dan het jasje. Dan zitten ze het stevigst.
Ik heb van collega's baby wantjes gekregen. Zonder duim zeg maar. Ze waren van de nijntje winkel. Ze zullen ze vast ook wel in andere merken hebben. Ik googlede net op babywantjes en ik zag dat kleertjes.com ze ook hebben. Merk noppies.
Ik had vorig jaar wantjes van de wibra en deze passen nu nog, zag ze laatst nog liggen in creme lichtblauw en lichtroze. Er zit wel n duimpje aan maar ik doe dr duimpje er niet in.
Mijn dochter is 7,5 week, ze krijgt nog geen handschoentjes aan Ze heeft nog steeds maatje 50/56 maar haar jasje is maat 62 De mouwen komen dus over haar handjes heen