Wat te doen? Testen op KMA?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door kers87, 24 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kers87

kers87 Bekend lid

4 sep 2012
    678
    0
    0
    Ik heb even een vraag. Ik heb dit ook bij de lactatiekundige op dit forum gevraagd, maar hoor ook graag jullie mening. Mijn kleine krijgt nu nog 3x voeding. 6-7.00 12.00 en 19-20-00. Nu probeer ik wat yoghurt te geven maar hier moet hij altijd van spugen het volgende heb ik allemaal al geprobeerd,
    Naturel yoghurt vol
    Magere yoghurt
    Vruchtenyoghurt
    Danoontje
    Gewone koemelk halfvol
    Fristi
    Flesvoeding

Van alles moet hij spugen ook al heeft hij maar een heel klein beetje.

Nu drink ik en eet ik wel gewoon melkproducten en na mijn bv. moet hij nooit spugen. Als mijn kleine 10 mnd is dan is mijn vakantie weer over en heb ik geen kolfrecht meer dus dan wil ik naar 2 voedingen, hij drinkt nu trouwens ook niet veel s middags...

Als ik s avonds of s ochtends kolf dan komt er maar 80-100cc uit. Nu vraag ik me af krijgt hij nog genoeg? En moet ik laten testen op KMA of is dat uitgesloten omdat hij op andere producten met melk niet echt reageerd, zoals bijvoorbeeld kaas.

Ik heb dus al wel eens flesvoeding geprobeerd de gewone, maar daar moest hij meteen van spugen en sinds dien hoeft hij het echt niet meer...
    Wat is nu wijsheid?

2. Mamaminimaxi

21 jul 2014
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe oud is je kindje? Volgens mij is yoghurt nog veel te zuur voor kleintjes en gewone melk ook helemaal niet goed. Als je van de bv af wil bouwen kan je kv of pap gaan geven, maar dat moet je ineerste instantie ook gewoon gewoon met kv maken. Echte zuivelproducten kan je volgens mij pas later geven. (Even gecheckt: voedingscentrum zegt: na 12 mnd)

3. Mamaminimaxi

21 jul 2014
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie nu dat hij fv ook niet wil. Heb je al geprobeerd er pap van te maken?
    Met KMA heb ik geen ervaring, sorry.

4. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Hoi, je hebt de vraag gesteld bij de mevrouw van Nutricia. Die gaat je vast Nutrilon adviseren...:p

Als jij zorgt dat je kind drie keer op een dag bij je drinkt op werkdagen, en gewoon op verzoek op dagen dat je thuis bent, dan heb je geen kunstvoeding of zuivel nodig in principe. Dus op een werkdag gewoon voeden voor je weggaat, als je thuiskomt en dan nog een keer oor het slapengaan. Je mag overigens gewoon blijven kolven op je werk, maar het is geen verlof meer. Het wordt dus eigen tijd, maar ze kunnen je niet verbieden om in je lunchpauze te koven.

5. kers87

kers87 Bekend lid

4 sep 2012
    678
    0
    0
    Ow dirksmama ik had je antwoord niet gezien! Dank je wel! Ik moet zeggen dat hij eigenlijk niet echt meer komt voor voeding, dus dat op verzoek vind ik lastig aangezien als ik hem een cracker met drinken geef hij het ook goed vind....ik ga dan proberen wat jij zegt....dan hoop ik alleen dat hij zijn avond eten nog lust als hij net borst heeft gehad. Of kan het ook s ochtends, bij bedtijd19.00-20.00) en rond 23.00 nog eens als hij wakker word? En als hij niet wakker word dan niet?

Het antwoord van nutrilon was trouwens ook fijn en niet een 'nutrilon'antwoord gewoon zolang hij groeit is het goed kwam het op neer....

Deel Deze Pagina