Veel hikken

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door melle, 15 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melle

melle Bekend lid

31 mei 2006
    921
    1
    0
    Onze kleine man blijft maar hikken. Heeft iemand tips om hem hiervan af te helpen?

2. cindypascal

cindypascal Actief lid

26 sep 2005
    301
    0
    0
    bergen op zoom
    rowin had ook heel vaal last van de hik, ik liet hem dan een paar slokjes water drinken en hij was er van af.

groetjes cindy

3. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Iman ook in het begin, idd een paar slokjes water drinken en anders liet ik haar maar uithikken.

4. sim

sim Niet meer actief

wel afgekoeld gekookt water ;)

5. Setteke

Setteke Niet meer actief

Wil je niet ontmoedigen, maar deze jongeman hier heeft nog steeds vaak de hik. In het begin werd hij ook nog boos omdat hij de hik had. Een paar slokjes drinken (voeding of water dus) doet wonderen. Nu vind hij het niet meer zo vervelend, dus dan is het ook niet meer zo sneu.

6. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Mag dit water wel koud zijn? Of net zo warm als de melk...

7. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik deed het altijd lauw warm toen Tymen nog erg klein was.

8. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Als ik Esmee na de fles in bed leg heeft ze ook vaak de hik en houdt zichzelf daarmee wakker.

9. BabyDreams

22 mei 2006
    46
    0
    0
    Verzorgende IG
    Friesland
    Senna had in mijn buik soms 3 x per dag de hik! Nu heeft ze dat zo nu en dan eens na de borstvoeding. Het gaat vanzelf weer over.......

10. Natasja en Demi

20 feb 2007
    7
    0
    0
    Inkoop
    Oosterhout Noord Brabant
    Wat ook wel kan helpen....(oud recept van moeder en schoonmoeder) is suikerwater. Dus een beetje water koken, heel klein beetje suiker erin oplossen en dan af laten koelen tot een juiste temp. of wat koud water bijvoegen en dat een paar slokjes geven.
    Demi heeft ook vaak de hik en de ene keer werkt het wel en de andere keer niet, maar er is verder weinig aan te doen helaas.
    Natasja

Deel Deze Pagina