mijn kleine meid heeft koorts! we weten niet waar het vandaan komt misschien wel gewoon der tandjes ofzo! maar het is 39 graden. maar morgen moetn mijn vriend en ik werken, en fay gaat dan meestal naar de creche, maar dit is de eerste keer dat ze dit heeft! maar weet dus niet wat ik moet doen! hahhahaha voel me altijd schuldig als ik me ziek moet melden (gelukkig ben ik zleden ziek!), is zo erg! en mijn vriend ken niet zo makkelijk vrij krijgen! pffff heb het nu al benauwd om vanavond te bellen! hoe doen jullie da?
Gewoon ziek melden meid, je meisje heeft je nodig nu. Als je er echt tegenop ziet om je ziek te melden, kun je misschien iemand vragen om op te passen op Fay. Meestal mag je ze niet naar de creche brengen als ze ziek zijn.
nee je mag ze idd niet brengen naar de creche en wil wel bij der blijven da vind ik toch vaak wel het fijne maar, vind het altijd zo erg om me ziek te melden hahahahah maar heb nog tot vanavond de tijd!
Mag je je ziek melden dan als je kleintje ziek is? Wij moeten dan vrije dagen opnemen We hebben wel calamiteitenverlof om dingen te regelen.
hey hallo Ik zou me als ik jou was ook gewoon ziek melden. Vooral als ze al zo'n hoge koorts heeft. Als het dan hoger word dan kun je ook zelf direct naar de dokter met je kleine gaan. Ze voelen zich toch als ze ziek zijn het meest prettig bij hun moeder en vader. Dus gewoon doen .. je kleine gaat voor ...! En idd het klopt dat ze dan niet naar de creche toe mag , dus er zit niks anders op dan je zelf ziek melden Niet schuldig voelen over dat je je ziek moet melden, denk maar zo 'een ander zou het ook doen'.. En ik denk dat je je eerder schuldig voelt dat je anders niet bij je kleine bent!
hoii mij dochtertje heeft dit zondag gehad 38 graden en werd 39 heb haar een zetpilletje gegeven en toen was het weer afgezakt naar 38 graden veel vocht proberen te geven en gister toen ze wakker wrd ws het weer over ze zag er stukken beter uit ze heeft ondertandjes die er net door zijn mischien dat het gewoon aan de tandjes lag hopen dat je meisje snel opknapt gr marline
Ik zou proberen om een "bekende" oppas te regelen. Ik weet dat je niet prettig op je werk zit, maar je kan je niet altijd (zal nog vaker gebeuren dat je kleintje koorts krijgt / ziek wordt) ziek melden daarvoor. Misschien is de koorts morgen wel weer gezakt of zelfs weg. Toi toi. Kwebbel
uh, ziekmelden als je kleintje ziek is? Ik moet een vakantiedag opnemen dus het kost me gewoon 8 uren (niet dat ik dat erg vind hoor!)